کد خبر : 61460
تاریخ انتشار : جمعه 14 اسفند 1394 - 13:31
دسته‌بندی نشده
-

صعود مدعیان به نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا

صعود مدعیان به نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا
سی‌ویکمین دوره رقابت‌های کوپا ایتالیا شب گذشته با برگزاری ۴ دیدار آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سی‌ویکمین دوره رقابت‌های کوپا ایتالیا شب گذشته با برگزاری ۴ دیدار آغاز شد. این رقابت‌ها برای سیزدهمین بار تحت عنوان فاینال ایت و به میزبانی سالن ژان پل دوم شهر پسکارا برگزار می‌شود. در این بازی‌ها ۸ تیم برتر نیم فصل نخست سری آ با یکدیگر به زقابت می‌پردازند. بدین‌تریب تیم‌های مونتسیلوانو (۱)، رئال ریتی (۲)، پسکارا (۳)، کاریلی‌سپورت کوجانکو (۴)، آکوا اند اسپونه (۵)، آستی (۶)، لاتینا (۷) و کاوس فوتسال (۸) به عنوان تیم‌های اول تا هشتم نیم فصل نخست سری آ با هم به رقابت می‌پردازند.

در نخستین دیدار شب گذشته کاریلی‌سپورت کوجانکو و آکوا اند اسپونه به مصاف هم رفتند که این دیدار در وقت‌های عادی و اضافه با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید. توبه و والتینئو برای کاریلی‌سپورت کوجانکو و جوناس و چزارونی برای آکوا اند اسپونه گل‌زنی کردند. در ضربات پنالتی کاریلی‌سپورت کوجانکو ۲ بر ۱ توانست به برتری برسد و با نتیجه ۵ بر ۴ به دور نیمه‌نهایی صعود کند.

در دومین دیدار پسکارا به مصاف لاتینا رفت و توانست این تیم را نتیجه ۶ بر ۲ شکست دهد و از دور بازی‌ها حذف کند تا حریف کاریلی‌سپورت کوجانکو در دور بعد شود. رسچیا (۳ گل)، کانال (۲ گل) و کاپوزو گل‌زنان پسکارا در این دیدار بودند. ترنزی و پریرا نیز برای لاتینا گل‌زنی کردند.

دیدار سوم دی‌شب مابین دو تیم رئال ریتی و آستی برگزار شد. این دیدار که در وقت‌های عادی ۳ بر ۳ دنبال شد، در پایان وقت‌های اضافه با حساب ۵ بر ۴ به نفع آستی، مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید. د اولیویرا (۲ گل)، کرما، چیمانگوینهو و برتونی برای آستی گل‌زنی کردند. سائول، هکتور، کورسینی و زانچتا گل‌زنان رئال ریتی در این دیدار بودند. در این دیدار رامون از آستی با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

آخرین دیدار شب گذشته مابین دو تیم کاوس فوتسال و مونتسیلوانو برگزار شد. کاوس فوتسال در پایان این دیدار توانست ۶ بر ۵ به برتری برسد و حریف آستی در نیمه‌نهایی شود. این بازی در پایان وقت‌های عادی ۳ بر ۳ به پایان رسیده بود. مارکو پریک (۳ گل)، کاکا (۲ گل) و پدوتی گل‌زنان کاوس فوتسال در این بازی بودند. اریک (۲ گل)، بوردیگنون، مورگادو و آندره برای مونتسیلوانو گل‌زنی کردند.

نتایج مرحله یک‌چهارم نهایی (۳ مارس / ۱۳ اسفند):

* کاریلی‌سپورت کوجانکو ۴ – آکوا اند اسپونه ۳

* پسکارا ۶ – لاتینا ۲

* رئال ریتی ۴ – آستی ۵

* مونتسیلوانو ۵ – کاوس فوتسال ۶

برنامه مرحله نیمه‌نهایی (۵ مارس / ۱۵ اسفند):

* کاریلی‌سپورت کوجانکو – پسکارا

* آستی – کاوس فوتسال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.