کد خبر : 62301
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردین 1395 - 13:07
دسته‌بندی نشده
-

پاسخ مثبت برزیلی‌ها به انجام دیدار دوستانه با ایران/ تایلند و ازبکستان هنوز پاسخی نداده‌اند

پاسخ مثبت برزیلی‌ها به انجام دیدار دوستانه با ایران/ تایلند و ازبکستان هنوز پاسخی نداده‌اند
رئيس كميته فني و توسعه فوتسال گفت: با تماس‌هاي برقرار شده برزيلي‌ها به درخواست انجام بازي دوستانه با ايران پاسخ مثبت دادند.

عباس ترابیان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان این خبر گفت: با پاسخ مثبت برزیلی‌ها اکنون در حال رایزنی برای تاریخ انجام این بازی هستیم که با نظر کادر فنی تیم‌ملی و برنامه‌های دو تیم، به زودی تاریخ دقیق این بازی را نیز اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص بحث مالی این دیدار نیز متذکر شد: در این رابطه هم یکسری هماهنگی‌هایی را انجام داده‌ایم و این بار نسبت به تامین هزینه‌های این بازی که برای تیم‌ملی ما سراسر فایده است نگران نیستیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال با اشاره به درخواست اول کادر فنی برای بازی دوستانه با تایلند و ازبکستان خاطرنشان کرد: با هرمانس سرمربی تایلند و همچنین رئیس کمیته فوتسال تایلند نیز صحبت کردیم اما بعد از تغییر و تحولات فدراسیون فوتبال تایلند گویا این دو با هم به مشکل خورده‌اند و فدراسیون جدید تایلند دیگر قرارداد هرمانس را قبول نداشته و شاید قطع همکاری کنند.

وی ادامه داد: به همین خاطر هنوز پاسخی به ما داده نشده است و اینطور به نظر می‌رسد که تایلندی‌ها می‌خواهند پولپیس را از ازبکستان به بانکوک بیاورند. با فدراسیون ازبکستان هم نامه‌نگاری شده اما هنوز جوابی نداده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فولادماهان سه شنبه , ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱

کار دنیا برعکس شده: ازبکستان و تایلند باید بیاند از ما تقاضا کنند نه ما.