کد خبر : 65983
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 خرداد 1395 - 14:11
-

سلیمانی:انتظار داشتم توسلی جزو ۳ دروازه‌بان برتر جهان باشد/ بازیکنان در تورنمنت روسیه از نظر بدنی تخلیه بودند/نتیجه مهم بود، روسیه باید عزا می‌گرفت!

سلیمانی:انتظار داشتم توسلی جزو ۳ دروازه‌بان برتر جهان باشد/ بازیکنان در تورنمنت روسیه از نظر بدنی تخلیه بودند/نتیجه مهم بود، روسیه باید عزا می‌گرفت!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فروزان سلیمانی درباره برنامه‌‌های آینده تیم ملی فوتسال بانوان گفت: قرار است تمرینات بدنسازی را شروع کنیم تا بعد از ماه رمضان اردوها آغاز شود. ما آبان ماه مانند هر سال دو دیدار دوستانه با روسیه داریم، اما هدف اصلی ما حضور در جام جهانی است. امیدوارم برنامه‌ریزی مناسبی برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فروزان سلیمانی درباره برنامه‌‌های آینده تیم ملی فوتسال بانوان گفت: قرار است تمرینات بدنسازی را شروع کنیم تا بعد از ماه رمضان اردوها آغاز شود. ما آبان ماه مانند هر سال دو دیدار دوستانه با روسیه داریم، اما هدف اصلی ما حضور در جام جهانی است. امیدوارم برنامه‌ریزی مناسبی برای این بازی‌ها صورت بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا میزبان جام جهانی در سال ۲۰۱۷ مشخص شده یا خیر، عنوان کرد: یکی دو کشور مانند روسیه اعلام آمادگی کرده بودند، اما زمانی که در تورنمنت روسیه شرکت داشتیم، این کشور اعلام کرد به دلیل هزینه زیاد نمی‌تواند میزبانی بگیرد، امیدوارم امسال کشوری که میزبان می‌شود نزدیک باشد تا ما برای مسابقات ۳ قاره را پشت سر نگذاریم.

* هر سال همین قدر از اسپانیا گل می‌خوریم!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران همچنین درباره نتایج ملی‌پوشان در تورنمنت روسیه و اینکه ایران گل‌های زیادی را دریافت کرد، اظهار داشت: ما هر سال در بازی با اسپانیا همین قدر گل می‌خوردیم! بازیکنان ما هنوز استرس بازی با اسپانیا را دارند زیرا ۳-۴ بار بیشتر مقابل این تیم بازی نکرده‌اند، اما مشکل اینجا بود که تورنمنت روسیه زمانی برگزار می‌شود که پایان لیگ ماست، به همین دلیل بازیکنان از نظر بدنی تخلیه بودند.

سلیمانی افزود: بازیکنان ما حتی ۱۰ درصد توان خود را مانند زمانی که در لیگ بازی می‌کردند نداشتند. ما از نظر بدنی هیچ چیزی نداشتیم؛ از طرفی روسیه روی ضربات ایستگاهی و کرنر خوب کار کرده بود و ۳ گل از همین طریق به ما زد، ما هم باید الگوبرداری کنیم.

* نتیجه در بازی تدارکاتی مهم نیست

وی با اشاره به اهمیت بازی‌های تدارکاتی و دوستانه، خاطرنشان کرد: بازی تدارکاتی برای یک مربی بسیار مهم است. شما ببینید روسیه آبان ماه به ایران آمد، ۴ گل از ما خورد و یک ماه بعد در جام جهانی شرکت کرد و نایب‌قهرمان شد، پس بهره‌برداری بسیار مهم است. نتیجه بازی مهم نیست چرا که در این صورت روسیه باید با ۴ گلی که از ما خورده بود عزا می‌گرفت.

* از عدم انتخاب توسلی تعجب کردم

سرمربی تیم ملی درباره عدم انتخاب کریمی و توسلی در بهترین‌های فوتسال جهان تصریح کرد: درباره فرشته کریمی خیلی معترض نیستم، چون بازی بازیکنان دیگر را دیده‌ام، نمی‌گویم کریمی کمتر از آنهاست، اما از انتخاب نشدن توسلی تعجب کردم. چون دروازه‌بان اسپانیا یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان این تیم است و در تورنمنت روسیه هم ۵ گل خورد. جای تعجب داشت که چرا توسلی بین ۳ دروازه‌بان برتر نبود. شاید در این انتخاب یکسری ارتباطات دست داشته و یا لابی شده است. توسلی دروازه‌بانی است که با انگیزه کار می‌کند و امیدوارم در آینده جزو ۳ دروازه‌بان برتر قرار بگیرد.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بانو یکشنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴

خانم شما چرا به مردم و خودتون دروغ میگید؟؟؟؟؟ همه میدونند که تیم ایران رو توی آسیا آقای صانعی قهرمان کرد و شما اصلا ذره ای در این قهرمانی تاثیر نداشتید بازی با روسیه هم چرا نمیگید آقای صانعی اومد با بچه ها صحبت کرد یادتون رفته؟؟!!! شما اصلا نمیتونید تیم رو تمرین بدهید حتی نمیتونید تیم رو ارنج کنید تو رو خدا اگر میخواهید فوتسال خانم ها پیشرفت کنه از تیم ملی برید بیرون واقعا تیم ملی جای شما نیست شما ضعیف تریم مربی در کادر فنی هستید و اصلا درحد تیم محلی هم نیستید با این مصاحبه ها فقط دل ما رو خون میکنید!!!