کد خبر : 66993
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 خرداد 1395 - 9:57
-

نعمتی:اگر از لیستی که دادم سه بازیکن جذب شوند در شهروند می مانم/شهروند دو سال پر از استرس را پشت سر گذاشت

نعمتی:اگر از لیستی که دادم سه بازیکن جذب شوند در شهروند می مانم/شهروند دو سال پر از استرس را پشت سر گذاشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی نعمتی پیش شرط اصلی توافق نهایی در عهده گیری مسئولیت سرمربیگری تیم شهروند ساری را جذب سه تا چهار بازیکن تاثیرگذار برای فصل آینده این رقابت ها اعلام کرد. نعمتی گفت که فهرست چهار نفره بازیکنان پیشنهادی را در اختیار مدیرعامل باشگاه قرار داده و در صورت جذب حداقل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی نعمتی پیش شرط اصلی توافق نهایی در عهده گیری مسئولیت سرمربیگری تیم شهروند ساری را جذب سه تا چهار بازیکن تاثیرگذار برای فصل آینده این رقابت ها اعلام کرد.

نعمتی گفت که فهرست چهار نفره بازیکنان پیشنهادی را در اختیار مدیرعامل باشگاه قرار داده و در صورت جذب حداقل سه نفر از این فهرست در شهروند می ماند.

وی که هفته های پایانی نیمه فصل دوم رقابت های فوتسال لیگ برتر جانشین سید مهدی ابطحی سرمربی سابق شهروند ساری شده بود و توانست تیمش را در لیگ برتر نگه دارد ، افزود : تیم شهروند دو سال را با استرس کامل در لیگ برتر گذارند و ماندنش نیز به روزهای پایانی موکول شد.

او ادامه داد : این روند ، فشار مضاعفی را به بازیکنان و هواداران وارد کرده که تداوم آن در فصل جاری رقابت ها قابل هضم نخواهد بود.

نعمتی گفت : برای روپا نگه داشتن تیم شهروند ساری در لیگ برتر نیاز به جذب بازیکنان جدیدی داریم که بتوانیم با قدرت در رقابت ها حضور داشته باشیم.

وی افزود : اگر باشگاه بتواند این بازیکنان را در موعد مقرر جذب کند ، سرمربیگری تیم شهروند ساری را برای فصل آینده قبول خواهم کرد.

منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.