کد خبر : 68340
تاریخ انتشار : شنبه 12 تیر 1395 - 12:47
-

امیدوارم با آماده سازی تیم خود به تیم ملی کمک کنیم

امیدوارم با آماده سازی تیم خود به تیم ملی کمک کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا جنتی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره باشگاه گیتی پسند در ساختمان جدید سازمان لیگ فوتسال به دیدار افتخاری رئیس سازمان لیگ فوتسال رفت. در این نشست که عراقی زاده قائم مقام گیتی پسند نیز وی را همراهی می کرد ابتدا افتخاری رئیس کمیته فوتسال ضمن تبریک انتصاب جنتی بعنوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا جنتی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره باشگاه گیتی پسند در ساختمان جدید سازمان لیگ فوتسال به دیدار افتخاری رئیس سازمان لیگ فوتسال رفت.
در این نشست که عراقی زاده قائم مقام گیتی پسند نیز وی را همراهی می کرد ابتدا افتخاری رئیس کمیته فوتسال ضمن تبریک انتصاب جنتی بعنوان مدیرعامل جدید گیتی پسند گفت: جای بسی تقدیر و تشکر دارد که شما بعنوان یک بخش خصوصی در فوتسال فعال هستید.
جنتی رئیس هیات مدیره گیتی پسند نیز ضمن تشکر از افتخاری گفت: ما در باشگاه بدنبال ایجاد یک تعامل همراه با اعتماد سازی دوطرفه بین باشگاه و بازیکنان و اعضاء کادر فنی هستیم تا بتوانیم انشااله با لطف پروردگار و تلاش تک تک اعضا تیم فوتسالمان ، همان گیتی پسند قدرتمندی شویم که دوسال با حضور خود در جام باشگاه های آسیا همین که پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا با تصاحب یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی می باشد.
مدیرعامل باشگاه گیتی پسند گفت: امیدوارم با آماده سازی تیم خود و رسیدن به اوج بتوانیم به تیم ملی که متعلق به همه ماست کمک نماییم تا انشااله تیمی موفق و آماده را روانه جام جهانی نماییم و امیدوارم این تیم با رفتن بر روی سکوی جهانی به گوشه ای از حق خود برسد.
جنتی درپایان گفت: هفت بازیکن ملی پوش همینک تیم ما را همراهی می کنند که امیدواریم بتوانیم در بهترین شرایط آنان را تحویل تیم ملی دهیم تا گوشه ای از دین خود را به کشورمان ادا نماییم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

درد دل یکشنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱:۱۸

حاج علی شما عراقی زاده را آماده کنید تا طاهری را بذاره تو جیبش

نام ... یکشنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۹:۳۶

منظورتون حضور در اسیا با تبانی مسولان وقت فوتسال و خوردن حق تیم منصوری قرچکه دیگه؟!

نام ... یکشنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۹:۵۰

اقای جنتی
با همه ادعاهای این چندین و چندساله کمی فکر کن ببین چه کسانی برای فوتسال اصفهان زحمت کشیدند و شما کار را به دست چه کسانی چه در باشگاه و چه در کادر و حتی بازیکنان سپرده اید؟
بد نیست یک سری هم به خاطرات خود و عکسهای اذین لوله یا نیوپایپ در جام رمضان بزنید تا یادتان بیاید چه افرادی باعث شادی شما و خیلیها شدند ولی در عوض شما…