کد خبر : 70808
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مرداد 1395 - 13:33
-

محمودی: ملی پوشان با تلاش و انگیزه بالا تمرینات خود را برگزار می کنند

محمودی: ملی پوشان با تلاش و انگیزه بالا تمرینات خود را برگزار می کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: باتوجه به اینکه تا یک ماه آینده مسابقه ای نداریم، بیشترین تمرکزمان را روی فعالیت و تمرینات بدنسازی بازیکنان گذاشته ایم.آمنه محمودی-مربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: خوشبختانه تاکنون تمرینات تیم ملی به خوبی پیش رفته و بیشتر برنامه های تمرینی تا دو اردوی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: باتوجه به اینکه تا یک ماه آینده مسابقه ای نداریم، بیشترین تمرکزمان را روی فعالیت و تمرینات بدنسازی بازیکنان گذاشته ایم.آمنه محمودی-مربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: خوشبختانه تاکنون تمرینات تیم ملی به خوبی پیش رفته و بیشتر برنامه های تمرینی تا دو اردوی بعدی، روی تمرینات بدنسازی است.
وی در ادامه بیان کرد: بازیکنان تمریناتی نظیرکار با وزنه، آمادگی جسمانی و تمرینات هوازی را زیر نظر مربی بدنساز برگزار می کنند. خوشبختانه نسبت به روز اول پیشرفت خوبی داشتند و تمرینات خود را با انگیزه و تلاش پیش می برند.
مربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: ۱۰ بازیکن جدید در کنار بازیکنان با تجربه هستند با تلاش فراوان تمرینات آماده سازی و بدنسازی خود را برگزار می کنند. معتقدم جوانان در کنار بزرگتر ها تجربه کسب می کنند و این امر می تواند به روند رو به رشد تیم ملی فوتسال بانوان کمک بسزایی کند. ضمن اینکه بازیهای دوستانه در روند آماده سازی بازیکنان جوان تاثیر بسزایی دارد.
وی در پایان گفت: از اوایل شهریور فعالیتهای تکنیک و تاکتیک خود را آغاز می کنیم تا در مهر ماه با آمادگی خوبی به مصاف تیم روسیه برویم. هر ساله طبق برنامه ای که مشخص شده دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال بانوان روسیه برگزار می کنیم تا بازیکنان علاوه بر کسب تجربه بیشتر، در شرایط مسابقه قرار بگیرند و کادر فنی نیز بتواند ارزیابی کاملی از عملکرد بازیکنان داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.