کد خبر : 72125
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1395 - 13:55
-

طیبی:به خاطر شمسایی هم قسم شده بودیم/امروز وضعیت مصدومیتم مشخص می شود/پس از جام باشگاه آسیا بازی کردن هم برایم دشوار شده بود/ دبیری‌ها از خوشحالی ما ناراحت شدند

طیبی:به خاطر شمسایی هم قسم شده بودیم/امروز وضعیت مصدومیتم مشخص می شود/پس از جام باشگاه آسیا بازی کردن هم برایم دشوار شده بود/ دبیری‌ها از خوشحالی ما ناراحت شدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی  در خصوص دیدار تیم‌های فوتسال تاسیسات دریایی و دبیری تبریز اظهار داشت: خدا را شکر بازی را با برد به پایان رساندیم پس از شکست در جام باشگاه‌های آسیا فشار زیادی روی ما بود و به همین دلیل هم نتوانستیم بازی خوبی در هفته اول لیگ انجام دهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی  در خصوص دیدار تیم‌های فوتسال تاسیسات دریایی و دبیری تبریز اظهار داشت: خدا را شکر بازی را با برد به پایان رساندیم پس از شکست در جام باشگاه‌های آسیا فشار زیادی روی ما بود و به همین دلیل هم نتوانستیم بازی خوبی در هفته اول لیگ انجام دهیم اما خوشبختانه برد روحیه بخشی را مقابل تیم قوی دبیری بدست آوردیم.

وی در مورد عدم حضور وحید شمسایی در زمین مسابقه خاطرنشان کرد: هنگامی که وحید شمسایی درون زمین مسابقه هست مدیریت خاصی دارد و بزرگی می‌کند. ما هم قسم شده بودیم به خاطر فشارهایی که هفته اخیر روی وحید شمسایی بود در بازی مقابل دبیری به پیروزی برسیم تا این فشارها را کمتر کنیم.

بازیکن تاسیسات در مورد اینکه آیا حضور شمسایی درون زمین موثرتر است یا روی نیمکت گفت: اینکه وحید بازی کند یا خیر تصمیمی است که خودش باید بگیرد اما به هر حال وحید شمسایی در هر صورت مدیریت خوبی دارد هرچند که در بازی روز گذشته به علت اینکه یکی از بازیکنان بتواند روی نیمکت بنشیند شمسایی از روی سکوها بازی را تماشا کرد.

طیبی در مورد شکست تاسیسات مقابل ناگویا در جام باشگاه‌های آسیا تاکید کرد: ما در بازی مقابل نماینده ژاپن بسیار خوب ظآهر شدیم و حتی یک پنالتی را در جریان بازی از دست دادیم در ضربات پنالتی مقابل ناگویا شکست خوردیم که به نظرم پنالتی هیچ گاه نمی‌تواند قابلیت یک تیم را نشان بدهد. خیلی از بازیکنان بزرگ هم ضربات پنالتی خود را خراب می‌کنند.

وی افزود: ما در زمان هایی از بازی مقابل ناگویا تمرکز خود را از دست دادیم پس از آن هم از لحاظ روحی بسیار وضعیت بدی داشتیم و حتی بازی کردن برای خود من دشوار شده بود و همین موضوع باعث شد که بازی مقابل ارژن را از دست بدهیم اما با برد مقابل دبیری روحیه خوبی پیدا کردیم.

بازیکن تاسیسات در مورد مصدومیتش در دیدار مقابل دبیری گفت: در نیمه دوم پس از برخورد با بازیکن حریف از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدم که شب گذشته روی پایم یخ گذاشته بودم. قرار است عصر امروز هم از پایم عکس بگیرم تا میزان مصدومیتم معلوم شود.

وی در مورد اینکه آیا می‌تواند در اردوی تیم ملی حاضر شود یا خیر افزود:من خود را به اردوی تیم ملی می‌رسانم و به پزشکان تیم هم خود را نشان می‌دهم حالا سایر موارد بستگی به کادر فنی دارد.

طیبی در مورد درگیری بین بازیکنان تاسیسات و دبیری در پایان دیدار دو تیم گفت: اتفاق خاصی نیفتاد به هر حال به خاطر فشار زیادی که روی بازیکنان ما بود چند نفر خوشحالی کردند  اما هیچ بی احترامی صورت نگرفت. فکر می‌کنم برخی بازیکنان دبیری از این موضوع ناراحت شدند در حالی که ما قصد هیچ بی احترامی به آنان نداشتیم و فقط به خاطر خارج شدن از این فشار خوشحالی کردیم.

وی مورد شرایط تیم ملی و لغو بازی‌های دوستانه گفت: به هر حال هم اکنون صحبت بازی‌های دوستانه و این مسائل گذشته است امیدوارم بتوانیم در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم هرچند که باید با امکانات بهتری راهی جام جهانی شویم تا بتوانیم به آن چیزی که هدفمان است دست پیدا کنیم.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.