کد خبر : 73157
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مرداد 1395 - 11:24
-

ترابیان:در بررسی ها به این نتیجه رسیدیم که بهتر از صانعی نداریم/او تجربه کافی و قدرت تحلیل خوبی دارد

ترابیان:در بررسی ها به این نتیجه رسیدیم که بهتر از صانعی نداریم/او تجربه کافی و قدرت تحلیل خوبی دارد
رئیس کمیته فنی و توسعه‌ای فوتسال و فوتبال ساحلی دلایل انتخاب صانعی به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۰ سال را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در خصوص انتخاب علی صانعی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال اظهار داشت: مدت‌ها قبل ما نشست‌هایی با افتخاری داشتیم و مجموعاً به این نتیجه رسیدیم که باید شخصی را به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۰ سال انتخاب کنیم که دارای تجربه کافی بوده و همچنین قدرت تحلیل فنی خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: در بررسی‌هایمان به این نکته اشاره کردیم که باید شخصی انتخاب شود که بتوانیم به او تکیه کنیم و نیروهای جوان را در اختیار او قرار بدهیم. نهایتاً به این نتیجه رسیدیم که فردی بهتر از علی صانعی نیست، کفاشیان هم نظرش روی این شخص بود که در نهایت به عنوان سرمربی انتخاب شد.

رئیس کمیته فنی و توسعه‌ای فوتسال و فوتبال ساحلی در خصوص اینکه آیا با صانعی برای پذیرش این سمت صحبت شده یا خیر، گفت: بله، قطعاً افتخاری که با او صحبت کرده است، من هم صحبت‌هایی را ردوبدل کرده‌ام، البته صانعی تذکراتی را گوشزد کرد که من آن موارد را قبول دارم و باید به آن رسیدگی شود.

ترابیان در مورد اینکه آیا قرار است صانعی پس از جام جهانی کار خود را آغاز کند، گفت: قطعاً این‌گونه خواهدبود، حتی این امکان وجود دارد که اگر شرایط مهیا باشد او درخصوص انتخاب کادر فنی و معرفی مربیان زودتر اقدام کند.

علی صانعی که هم‌اکنون مدیر فنی تیم ملی فوتسال است، به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۰ سال انتخاب شده و قرار است پس از جام جهانی کار خود را آغاز کند، حالا باید ببینیم صانعی پس از جام جهانی تنها سرمربی زیر ۲۰ سال است و یا کار خود را در تیم ملی هم دنبال می‌کند.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.