کد خبر : 74055
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1395 - 9:48
-

شنبه استراحت تیم ها تمام می شود

شنبه استراحت تیم ها تمام می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته چهارم لیگ برتر سه شنبه ۲۶ مرداد برگزار شد.پس از آن لیگ به مدت دو ماه برای برگزاری جام جهانی تعطیل شد.اکثر تیم ها بعد از این تعطیلی تمرینات خود را به مدت ۱۰ روز تعطیل کردند و به نظر می رسد تیم ها از روز شنبه تمرینات خود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته چهارم لیگ برتر سه شنبه ۲۶ مرداد برگزار شد.پس از آن لیگ به مدت دو ماه برای برگزاری جام جهانی تعطیل شد.اکثر تیم ها بعد از این تعطیلی تمرینات خود را به مدت ۱۰ روز تعطیل کردند و به نظر می رسد تیم ها از روز شنبه تمرینات خود را از سر بگیرند. در این میان بیشترین ضرر متوجه گیتی پسند است که بازیکنان زیادی در تیم ملی دارد و باید تمرینات نصفه و نیمه ای را داشته باشد.رضا لک در این خصوص گفت:چاره ای نداریم و باید با تیم ملی تعامل داشت.ما چند ملی پوش داریم که همه آنها مهره های کلیدی تیم هستند اما نمی شود تمرینات را هم رها کرد. با چند بازیکن دیگر تیم و چند بازیکن امید تمرینات را پی می گیریم تا شرایط تیم و بازیکنان آماده باشد.

در ایام تعطیلات شاهد نقل و انتقالاتی هم خواهیم بود.حسین سلطانی مطرح ترین بازیکن بدون تیم احتمالا راهی حفاری یا تاسیسات دریایی می شود.دو تیم دانشگاه آزاد و یاسین پیشرو قم هم قصد جذب بازیکن برزیلی را دارند تا نقاط ضعف خود را برطرف کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.