کد خبر : 83138
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395 - 10:46
-

رعدی:بازیکنانم فرصت داشتند با تشویق تماشاگران گل مساوی را هم بزنند

رعدی:بازیکنانم فرصت داشتند با تشویق تماشاگران گل مساوی را هم بزنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: شهروند مقابل تیمی در خانه باخت که مدعی قهرمانی این دوره از لیگ است و بازیکنان با تجربه‌ای دارد. علیرضا رعدی گفت: به تجربه بازیکنان تیم حریف در خانه مغلوب شدیم. وی با بیان اینکه تیم حریف از سه بازیکن خارجی خوب و باتجربه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: شهروند مقابل تیمی در خانه باخت که مدعی قهرمانی این دوره از لیگ است و بازیکنان با تجربه‌ای دارد.
علیرضا رعدی گفت: به تجربه بازیکنان تیم حریف در خانه مغلوب شدیم.

وی با بیان اینکه تیم حریف از سه بازیکن خارجی خوب و باتجربه بهره می‌برد، افزود: سه بازیکن برزیلی تیم مس سونگون بازی خوبی به نمایش گذاشتند و موفق به گشودن دروازه ما هم شدند.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری با اشاره به اینکه بازیکنان شهروند زحمت خود را کشیدند، گفت: بازی یک طرفش برد و یک طرفش باخت، که در این بازی باخت که حق تیم شهروند نبود نصیب تیم ما شد.

رعدی ضمن تشکر از بازیکنانش در این دیدار که بازی منطقی انجام دادند، افزود: دو گل از حریف قدر عقب بودیم بازیکنان تمام تلاش‌شان را در زمین انجام دادند تا دو گل را جبران شود ولی در ثانیه‌های پایانی با خوردن گل سوم غافلگیر شدیم.

وی با تشکر از حضور تماشاگران با تعصب ساروی در این بازی که بازیکنان را تشویق کردند تا تیم دو گل را جبران کند، گفت: اگر بازیکنانم فرصت داشتند بدون شک با تشویق تماشاگران گل مساوی را هم می‌زدیم.

رعدی اظهار کرد: شهروند مقابل تیمی در خانه باخت که مدعی قهرمانی این دوره از لیگ است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

درود بر رعدی حیف شد باختیم ولی اصلا ایرادی نداره بچه ها عالی بودن باغیرت بازی کردن با وجود مصدومیت پرکاس و مخصوصا محمد طاهری اول بازی بازم مردونه جلو تیم مدعی مس بازی کردیم
آقای دبیری و شمس هم یاد بگیرن بازی اصلا حاشیه نداشت مثل خیلی از بازی های سیدرسول بازی خوب و حساب شده و فنی تیممونو بردن
جهت اطلاع

قاسم. م . ساری شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

اون عده که همیشه میان علیه ساری و هوادارای ساروی نظر میدن بیان و این بازی رو با دقت بببینن.. ۶ هزار نفر تو سالن کیپ تا کیپ نتیجه رو در ثانیه ی پایانی واگذار کردیم و خدارو شکر هیچ حاشیه ای ایجاد نشد و در طول بازی هیچ حرکت زشت از سوی هوادارا شکل نگرفت چرا؟؟ چون عوامل تیم حریف و بازیکناشون به معنای واقعی انسان بودن و اومدن بازی کردن و بدون هیچ حاشیه ای رفتن.
تیم ما دو هیچ عقب بود با یک لشکر مصدوم ولی با غیرت تماشاگرا و همت بازیکنامون تونستیم به نتیجه مساوی برسیم. بازی رو در ثانیه های پایانی باختیم اما درود به شرف هوادارامون و غیرت بازیکنامون و تبریک به خاطر برد تیم مس سونگون تبریز و آقای افضل که به دور از جنجتال و هیاهو در سالن سید رسول حسینی ظاهر شدن.

مهدی غلامی ساری شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵

تیم ساری یکی از بهترین سالهای خودشو داره پشت سر میگذاره
برای همین همه داذن کاری میکنن که جو سالن سید رسول و خراب جلوه بدن
ساری معرف هست به لانه عقابهاااااااااااا

seydel شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴

مرسی سلطان علی آقا رعدی،امسال داریم عالی بازی میکنیم،دیروز هم با مصدومیت طاهری برنامه هامون بهم خورد ولی با غیرت بچه ها و شور هواداران،بازیه دو صفر باخترو مساوی کردیم و ثانیه ی آخر به کیفیت تاینان باختیم،مربی ها و کادر فنی بقیه تیم ها هم دیروز متوجه این قضیه شدن که تا تحریک نکنن تماشاگرای سارویو هیچ اتفاقی نمیفته،مرسی از علی افضل و کادر فنی مس و تماشاگران فهیم و پرشور قلعه عقابها