کد خبر : 85805
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1395 - 12:36
-

دبیری:نتیجه بازی دبیری با مس عادلانه نبود/ اشتباهات فردی سبب باخت تیم دبیری شد/خوب شد دربی مساوی نشد

دبیری:نتیجه بازی دبیری با مس عادلانه نبود/ اشتباهات فردی سبب باخت تیم دبیری شد/خوب شد دربی مساوی نشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری اظهار داشت: در دربی فوتسال تبریز دو تیم در نیمه اول بازی برابر ارائه داده و حتی تیم دبیری چند موقعیت خوب گلزنی داشت که با درخشش صمیمی ثمری نداشت و یک بار هم بازیکن مس توپ را در آستانه ورود به دروازه این تیم بیرون کشید. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری اظهار داشت: در دربی فوتسال تبریز دو تیم در نیمه اول بازی برابر ارائه داده و حتی تیم دبیری چند موقعیت خوب گلزنی داشت که با درخشش صمیمی ثمری نداشت و یک بار هم بازیکن مس توپ را در آستانه ورود به دروازه این تیم بیرون کشید.

وی گفت: در نیمه دوم اشتباه فردی بازیکن و دروازه بان تیم ما سبب گل اول شد و در ادامه یک اشتباه فردی دیگر گل دوم مس را به دنبال داشت و همین سبب شد که شیرازه تیم ما از هم پاشیده و نتوانیم به شرایط بازی برگردیم.

دبیری گفت: بیشترین ناراحتی من از این باخت به تماشاگران تیم ما باز می‌گشت که نتوانستیم رضایت آنها را جلب و خشنود سازیم و باید عنوان کنم سرمایه باشگاه دبیری تبریز هواداران این تیم هستند که تحت هر شرایطی از تیم حمایت می‌کنند.

قائم مقام باشگاه دبیری تبریز گفت: البته با وجود اینکه نتیجه مطلوب ما نبود، اما خوب شد که حداقل بازی با تساوی به پایان نرسید و معتقد هستم تساوی باخت خفیف برای هر دو تیم بود و امیدوارم جام قهرمانی امسال به تبریز آمده و یکی از دو تیم دبیری  و یا مس قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شوند.

فرزین دبیری گفت: این هفته یک بازی حساس برابر تیم تاسیسات دریایی تهران داریم و امیدواریم در این بازی بتوانیم همانند بازی‌های خوب دور رفت به پیروزی رسیده و نوار بردهای خود را در زمین خانگی مان حفظ کرده و اگر در سه بازی آینده نتیجه مطلوب کسب کنیم، می توانیم جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور باشیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.