کد خبر : 86166
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1395 - 9:50
-

رعدی:شکست مقابل گیتی پسند طبیعی بود/همه سوت های داور به ضرر ما بود/دروازه بان آنها روز خوبی داشت

رعدی:شکست مقابل گیتی پسند طبیعی بود/همه سوت های داور به ضرر ما بود/دروازه بان آنها روز خوبی داشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی رعدی پس از دیدار تیمش با گیتی پسند گفت:شکست برابر گیتی پسند صدرنشین با بازیکنان ملی پوش طبیعی است و انتظار شکست در برابر این تیم را داشتیم.بازیکنان ما هم موقعیت های زیادی را از دست دادند و تیمی که این همه موقعیت گل را از دست می دهد،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی رعدی پس از دیدار تیمش با گیتی پسند گفت:شکست برابر گیتی پسند صدرنشین با بازیکنان ملی پوش طبیعی است و انتظار شکست در برابر این تیم را داشتیم.بازیکنان ما هم موقعیت های زیادی را از دست دادند و تیمی که این همه موقعیت گل را از دست می دهد، باید در فوتبال منتظر شکست تلخ باشد.
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت : در هر صورت در روز بد فوتبالی بازیکنان ما ، بازیکنان گیتی پسند به خصوص سنگربانشان روز خوبی فوتبالی را داشتند و توانستند در خانه گریبان ما را بگیرند.
رعدی افزود : همه چیز برای ما در این بازی تمام شد و بازیکنان ما باید این شکست تلخ خانگی را فراموش کنند و برای بازی آینده در هفته شانزدهم مقاومت البرز برنامه ریزی کنیم.
** روز پراشتباه داوری
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری از اشتباه زیاد داور این مسابقات نیز انتقاد کرد و گفت که داور این مسابقات نیز روز خوبی را سپری نکرد و سوت های اشتباه زیادی داشت که همه اش به ضرر تیم ما بود.
رعدی افزود : داور با سوت اشتباه خودش تا حد زیادی جریان بازی را به ضرر تیم ما تمام کرد و در روزی که به دنبال نتیجه همسنگ بودیم؛ همه چیز دست به دست هم داد تا شکست تلخی برای ما رقم بخورد.
تیم شهروند ساری در ۱۵ بازی لیگ برتر فوتسال لیگ برتر با کسب ۲۱ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت و گیتی پسند با ۳۸ امتیاز در رده اول این جدول قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱:۱۹

زارت