کد خبر : 86367
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1395 - 12:14
-

علاسوند:حضور نداشتن باتجربه‌ها، تیم را دچار مشکل کرده است/امیدوارم سوت های داوران در روند بازی تاثیرگذار نباشد/تابع رای کمیته انضباطی هستیم

علاسوند:حضور نداشتن باتجربه‌ها، تیم را دچار مشکل کرده است/امیدوارم سوت های داوران در روند بازی تاثیرگذار نباشد/تابع رای کمیته انضباطی هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کیاوش علاسوند در خصوص عملکرد این تیم در نیم‌فصل دوم با توجه به یک تساوی و یک شکستی که حاصل شده است، ‌اظهارکرد: روندمان خوب است و بازیکنانم در بخش فنی به خوبی کار می‌کنند. ما در مسابقات صاحب موقعیت می‌شویم ولی فکر می‌کنم در فاز گلزنی کمی دچار مشکل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کیاوش علاسوند در خصوص عملکرد این تیم در نیم‌فصل دوم با توجه به یک تساوی و یک شکستی که حاصل شده است، ‌اظهارکرد: روندمان خوب است و بازیکنانم در بخش فنی به خوبی کار می‌کنند. ما در مسابقات صاحب موقعیت می‌شویم ولی فکر می‌کنم در فاز گلزنی کمی دچار مشکل هستیم که یکی از دلایل آن هم حضور نداشتن بازیکنان با تجربه‌مان است.

او گفت: ‌از بازی آینده، نفرات با تجربه هم به تیم اضافه می‌شوند و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به روند خوب نیم‌فصل اول برگردیم و این نتایج را جبران کنیم. درباره واگذاری بازی با ارژن شیراز هم باید بگویم که در این دیدار احمد ملاعلی از بازی اخراج شد، ضمن این‌که فرید نمازی، دیگر بازیکن با تجربه‌مان را هم نداشتیم.

مربی تیم فوتسال ملی‌ حفاری افزود: ‌پس از بازی با مس سونگون که در نیم‌فصل اول بود و محرومیت چند بازیکن‌مان را به دنبال داشت، به نوعی بدشانسی گریبان ما را گرفت و فکر می‌کنم این بدشانسی تا یکی دو بازی دیگر هم گریبان‌گیر ما باشد. با توجه به این موضوع ما در دیدار با ارژن شیراز چهار بازیکن‌مان را نداشتیم و در دیدار آینده نیز سه بازیکن‌مان را در اختیار نداریم. به هر حال تا حدودی نبود بازیکنان با تجربه و تاثیرگذارمان ما را اذیت می‌کند.

وی خاطرنشان‌ کرد: من از روند کار بازیکنان جوانم راضی هستم ولی واقعا در شرایط حساس نیم‌فصل دوم، کمی حضور نداشتن بازیکنان با تجربه‌مان در امر گلزنی ما را دچار مشکل کرده است. ما در واقع یک لیدر که بتواند در لحظات حساس تیم را رهبری کند، نداریم. ان‌شاءالله بازیکنان محروم برسند تا به تیم کمک شود.

مربی تیم فوتسال ملی‌حفاری هم‌چنین با اشاره به داوری دیدار تیمش با ارژن شیراز، عنوان‌ کرد: فکر می‌کنم اخراج بازیکن ما کاملا صحیح ‌بود ولی به نظرم همین اتفاق باید برای دروازه‌بان حریف زمانی که بیرون از محوطه جریمه توپ را با دست گرفت، ‌می‌افتاد ولی داور یک لحظه یک تصمیم اشتباه گرفت. ما با نتیجه ۲ بر یک از حریف پیش بودیم که این اتفاق افتاد و به نظرم در روند بازی خیلی تاثیرگذار بود. به هر حال امیدوارم با توجه به حساسیت لیگ، ‌داوران نیز تلاش کنند که بهتر شوند. من اعتراض خاصی ندارم فقط امیدوارم چنین اتفاقاتی کم‌تر شود و سوتی که زده می‌شود در روند بازی تاثیرگذار نباشد.

او درباره بازی پیش‌روی تیمش با دبیری تبریز هم گفت: این تیم با اختلاف ۲ امتیاز در رده سوم و بالاتر از ما قرار دارد. در این دیدار خانگی محکوم به کسب سه امتیاز هستیم تا هم در کورس بمانیم و هم جایگاه سومی‌مان را پس بگیریم. دبیری، تیم خیلی خوبی است ولی ما به تیم خودمان نگاه می‌کنیم و امیدوارم با اضافه شدن بازیکنان‌مان بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. باید این سه امتیاز را بگیریم تا به روند بدمان پایان دهیم و شروع خوبی داشته باشیم.

علاسوند در پاسخ به این سوال که رای نهایی در خصوص دیدار جنجالی حفاری و گیتی‌پسند چه زمانی اعلام می‌شود؟ عنوان کرد:‌ ‌ما تابع کمیته انضباطی هستیم و امیدوارم هر رایی که صادر می‌شود به صلاح فوتسال باشد. فکر می‌کنم نباید منافع کوتاه مدت را در نظر بگیریم و باید منافع بلندمدت را هم در نظر داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

شما وتیمتون عالی هستید آقای علاسوند موفق باشید

نام ... یکشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

حق باشماست به امید موفقیت حفاری جوان

نام ... یکشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

یک خوزستانی حتمن ازتیم جوان شما حمایت خواهد کرد شک نکنید و آنهایی که سنگ پیش پای شما میاندازند یا خوزستانی نیستند یا اهل فوتسال

نام ... یکشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹

سلام آقای علاسوند.من یکی از مربیان لیگ برتر فوتسال و از رقیب های شما هستم.واقعا به شما و تیمتان تبریک میگم.مقصر شما نیستید مقصر اتفاقات بازی گیتی پسند بود.خداییش من که دلم برای تیم شما می سوزد.خیلی در حق شما نامردی شد.هم بازی برده شما را با اما و اگر دچار مشکل کردند و هم بازکنان شمارا وادار به اعتراض و درنهایت محرومیت کردند.
تیم خیلی خیلی خوبی ساخته اید.مطمئن باشید حق به حق دار می رسد.
خود شما هم شخصیت بسیار متین و دوست داشتنی دارید.به جامعه فرهنگی ورزشی حفاری خوزستان بابت این تیم تبریک می گم.

نام ... دوشنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳

خخخخخخخ.اصلا هم ضایع نیس همه تعریف و تمجیدای بالا رو یه نفر نوشته