کد خبر : 86738
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1395 - 19:21
-

یک دقیقه طوفانی و ۶ ثانیه ای که اشک درآورد!

یک دقیقه طوفانی و ۶ ثانیه ای که اشک درآورد!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از اهواز، تیم های حفاری اهواز و دبیری تبریز دیروز(چهارشنبه) در چارچوب هفته شانزدهم لیگ به تساوی یک بر یک رسیدند. بازی به دلیل پاره بودن تور دروازه با چند دقیقه تاخیر شروع شد. حدود ۵۰۰ تماشاگر این بازی را از نزدیک نظاره می کردند. هر دو تیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از اهواز، تیم های حفاری اهواز و دبیری تبریز دیروز(چهارشنبه) در چارچوب هفته شانزدهم لیگ به تساوی یک بر یک رسیدند.

بازی به دلیل پاره بودن تور دروازه با چند دقیقه تاخیر شروع شد.

حدود ۵۰۰ تماشاگر این بازی را از نزدیک نظاره می کردند.

هر دو تیم در طول بازی اعتراض هایی به تیم داوری داشتند که این اعتراض ها زمانی توسط تیم دبیری به اوج رسید که در ۱۴ ثانیه مانده به پایان بازی، داور برای حفاری کرنر گرفت و همان کرنر بعد از چند ضرب به درون دروازه ی دبیری رفت. این در حالی بود که تنها ۶ ثانیه تا پایان بازی باقی مانده بود و به این شکل بازی به تساوی کشیده شد.

جواد اصغری مقدم مربی بازیکن تیم دبیری تبریز بعد از بازی اعتراض های شدیدی به داور داشت.

سرمربی تیم حفاری اهواز در این بازی ترجیح داد از سجاد بابایی درون دروازه استفاده کند و به این ترتیب مرتضی فراهانی نیمکت نشین شد.

اشک های علی رضا بهلولی بازیکنی که بازی را به تساوی کشید، بعد از بازی و تشویق شدید تماشاگران برای این بازیکن صحنه زیبایی را به وجود آورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.