کد خبر : 86924
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1395 - 10:09
-

رای استیناف صادر شده اما اعلام نمی شود /چرا دبیر کل تکلیف بازی حساس لیگ را روشن نمی کند؟

رای استیناف صادر شده اما اعلام نمی شود /چرا دبیر کل تکلیف بازی حساس لیگ را روشن نمی کند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدتهاست که از بازی جنجالی گیتی پسند با حفاری خوزستان می گذرد. دیداری که علی عابدین بازیکن گیتی پسند در دقایق پایانی از روی نیمکت بلند شد و مانع به ثمر رسیدن گل تیم حفاری شد تا دیداری که تیم اهوازی می توانست ۷بر۵ برنده آن باشد با گل ثانیه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدتهاست که از بازی جنجالی گیتی پسند با حفاری خوزستان می گذرد. دیداری که علی عابدین بازیکن گیتی پسند در دقایق پایانی از روی نیمکت بلند شد و مانع به ثمر رسیدن گل تیم حفاری شد تا دیداری که تیم اهوازی می توانست ۷بر۵ برنده آن باشد با گل ثانیه های پایانی مهدی جاوید به تساوی ۶بر ۶ انجامید. کمتر از ۴۸ ساعت بعد کمیته انضباطی رای به بازنده شدن ۶ برصفر گیتی پسند داد و دو سه بازیکن این تیم را هم محروم کرد تا تیم اصفهانی هم به کمیته استیناف شکایت کند.در میانه های راه این شایعه به گوش رسید که رای کمیته انضباطی به امضای همه اعضای آن نرسیده بوده و به همین دلیل پرونده از کمیته استیناف به انضباطی بازگشت داده شد و به همین دلیل استیناف در صدور رای تاخیر کرد اما خبر تازه اینکه کمیته استینا ف رای خود را در این باره صادر کرده و در اختیار دبیرکل فدراسیون گذاشته است اما این رای هنوز اعلام نشده است.. علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف هفته گذشته در این خصوص گفت: “بعد از برگزاری جلسات مختلف، حکم را صادر کرده ایم اما ابتدا باید مراحل اداری طی شود. حکم باید تایپ شود و هفته آیند به صورت رسمی اعلام خواهد شد.”

این اظهار نظر مربوط به هفته گذشته است و با وجود گذشت یک هفته هنوز رای صادر شده توسط اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال امضا و ابلاغ نشده است.این در حالی است که با نزدیک شدن به هفته های پایانی لیگ برتر بر حساسیت بازی ها افزوده شده و حتی یک تفاضل گل هم می تواند سرنوشت قهرمان لیگ را عوض کند. در این شرایط تعلل دبیر کل فدراسیون در صدور رای جای تعجب دارد.گرچه برخی شنیده های تائید نشده حاکی از رد رای کمیته انضباطی به دلیل نبود بندی در آئین نامه در خصوص این اتفاق و اعلام نتیجه تساوی در این بازی جنجالی از سوی کمیته استنیف حکایت دارد اما تعلل در صدور رای بیش از هر چیز به سلامت لیگ فوتسال ضربه می زند و دبیر کل فدراسیون فوتبال با هر دلیل موجهی که برای عدم ابلاغ این رای دارد باید آن را زودتر اعلام کند تا تکلیف جنجالی ترین پرونده این فصل لیگ برتر مشخص شود.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.