کد خبر : 87172
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1395 - 15:19
دسته‌بندی نشده
-

برگزاری دیدار هفته آینده فرش‌آرا و حفاری در سالن شهدای مدافع حرم مشهد

برگزاری دیدار هفته آینده فرش‌آرا و حفاری در سالن شهدای مدافع حرم مشهد
عليرضا مرتضايي از برگزاري ديدار تيم‌هاي فرش‌آرا و ملي حفاري در سالن شهداي مدافع حرم مشهد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، برگزاری رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی در مشهد مقدس که از هفته آینده در مشهد برگزار خواهد شد باعث شده تا فرش آرایی برای دومین بار در این فصل لیگ برتر میزبان حریفانشان در سالن شهدای مدافع حرم در جنوب شهر مشهد باشند.

علیرضا مرتضایی با بیان این خبر به Fut5al گفت: با توجه به میزبانی کشتی در سالن بهشتی مشهد در دومین سالن خود به میدان خواهیم رفت که امیدواریم انشاالله باز هم از حمایت تماشاگران خونگرم فرش‌آرا بهره‌مند شویم.

وی در پاسخ به اینکه آیا استقبال از بازی‌های فرش‌آرا در جنوب شهر مشهد بیشتر است؟ افزود: به نظر می‌رسد که تماشاگر ما همان تماشاگر باشد با این تفاوت که تعداد سکوها در سالن شهدای مدافع حرم کمتر است و سالن پرتر به نظر می‌رسد کما اینکه فاصله منازل برخی از تماشاگران ما به سالن نزدیکتر است و آنها با فراغ بال بیشتر و را حت تر به سالن تردد می‌کنند.

قائم‌مقام فرش‌آرا تاکید کرد: تنها به دلیل مشغول بودن سالن فردوسی به این سالن رفته‌ایم اما از بازی در سالن شهدای مدافع حرم با توجه به کف پوش مناسب، نوساز بودن و استانداردها و … راضی بوده‌ایم. اگر تجهیزات جانبی آن هم تکمیل شود و به شرایط مطلوب برسد بدمان نمی‌آید که سال آینده بتوانیم با هماهنگی با شهرداری در این سالن بازی کنیم اما همه چیز بستگی به نوع همکاری دارد و اینکه آنها تا چه اندازه بتوانند خواسته‌های ما را فراهم کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.