کد خبر : 87201
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1395 - 23:51
-

جزئیاتی از بازی تیم ستارگان جهان در لبنان از زبان مدیرعامل بانک بیروت

جزئیاتی از بازی تیم ستارگان جهان در لبنان از زبان مدیرعامل بانک بیروت

گیلبرت مدیرعامل باشگاه بانک بیروت لبنان در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره جزئیات بازی بزرگ بین ستارگان جهان و بانک بیروت توضیح داد: این بازی ۴ مارس( ۱۴ اسفند) امسال در بیروت برگزار خواهد شد و تا کنون حضور فالکائو، وحید شمسایی، رایان گیگز و نبیل آکازون قطعی شده است.

گیلبرت مدیرعامل باشگاه بانک بیروت لبنان در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره جزئیات بازی بزرگ بین ستارگان جهان و بانک بیروت توضیح داد: این بازی ۴ مارس( ۱۴ اسفند) امسال در بیروت برگزار خواهد شد و تا کنون حضور فالکائو، وحید شمسایی، رایان گیگز و نبیل آکازون قطعی شده است. دو یا سه بازیکن دیگر هم به تیم اضافه خواهند شد که در هفته آینده اسامی آن ها اعلام می شود.

وی افزود: ما از برگزاری این بازی، به دنبال اهدافی چون جذب توریست، تصویرسازی مثبت از لبنان و تبلیغ بانک بیروت هستیم. این بازی همچنین می تواند در آماده سازی روحی و جسمی تیم برای قهرمانی در لیگ و جام باشگاه های آسیا کمک بسیاری کند. ما به دنبال این هستیم تا اعلام کنیم بانک بیروت از ورزش و جوانان لبنانی حمایت می کند.

وی همچنین از برنامه های ویژه برای این بازی خبر داد و افزود: قرار است نبیل آکازون بازیکن هلندی که تبحر خاصی در حرکات نمایشی دارد، در بین دو نیمه برنامه ای خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.