کد خبر : 87431
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 - 10:28
-

نظری:خدا کند زودتر شنبه برسد تا همه از نگرانی خارج شوند/امیدوارم هواداران ایرانی به صمیمی رأی دهند تا او بهترین دروازه‌بان جهان شود/اتفاقات آخر بازی سوتفاهم بود

نظری:خدا کند زودتر شنبه برسد تا همه از نگرانی خارج شوند/امیدوارم هواداران ایرانی به صمیمی رأی دهند تا او بهترین دروازه‌بان جهان شود/اتفاقات آخر بازی سوتفاهم بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری بعد از برتری تأسیسات مقابل فرش‌آرای مشهد در لیگ فوتسال گفت: بازی سختی بود، چون تیم حریف جوان است و فوتسال خوبی را ارائه کرد، اما ما هم با تجربه‌ایم و نمی‌خواهیم به‌راحتی بالای جدول را از دست بدهیم. وی در مورد درگیری‌های پایان بازی گفت: ما در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری بعد از برتری تأسیسات مقابل فرش‌آرای مشهد در لیگ فوتسال گفت: بازی سختی بود، چون تیم حریف جوان است و فوتسال خوبی را ارائه کرد، اما ما هم با تجربه‌ایم و نمی‌خواهیم به‌راحتی بالای جدول را از دست بدهیم.

وی در مورد درگیری‌های پایان بازی گفت: ما در تهران هوادار نداریم و فقط چند نفر از بچه‌ها لطف می‌کنند و می‌آیند، اما گویا حرفی زده شده که قدرت بهادری ناراحت شده است. در تهران هیچ کس توهین نمی‌کند و اگر سوءتفاهم شده، من عذرخواهی می‌کنم. فرش‌آرا نیز در مشهد هواداران خوبی دارد.

نظری در مورد اینکه چرا قرارداد ناظم‌الشریعه تمدید نمی‌شود، گفت: مدام می‌گویند شنبه هفته بعد، من نمی‌دانم این شنبه کی می‌رسد. ما کاندیدای بهترین تیم دنیا هستیم و می‌توانیم به این عنوان برسیم، اما فوتسال رها شده و خدا کند زودتر شنبه برسد تا همه از نگرانی خارج شوند، چون اگر بلاتکلیف باشیم مطمئناً ضربه می‌خوریم وخیلی عقب می‌افتیم.

وی گفت: ما هنوز مدیرمان مشخص نیست. ما کفاشیان را خیلی دوست داریم، اما اگر می‌خواهد مدیر فوتسال شود، امیدوارم زودتر بیاید چون فوتسال بچه سرراهی شده و حتی پخش مستقیم هم ندارد.

دروازه‌بان تأسیسات گفت: شاید اگر ناظم‌الشریعه خارجی بود تا الان قراردادش را بسته بودند و شنبه فرا می‌رسید، اما این شنبه برای مربیان ایرانی نمی‌رسد!

وی در پایان گفت: امیدوارم هواداران ایرانی به صمیمی رأی دهند تا او بهترین دروازه‌بان جهان شود.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.