کد خبر : 89620
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1395 - 15:59
-

برزیل دست بردار تیم ملی فوتسال ایران نیست

برزیل دست بردار تیم ملی فوتسال ایران نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال برزیل در مسابقات جام جهانی کلمبیا با قبول شکست مقابل تیم ایران از رسیدن به مراحل نهایی بازماند تا ناکام بزرگ این مسابقات لقب بگیرد. برزیلی ها برای جبران آن شکست تاکنون چندبار درخواست کردند با تیم ایران بازی کنند که این درخواستها با مخالفت کمیته فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال برزیل در مسابقات جام جهانی کلمبیا با قبول شکست مقابل تیم ایران از رسیدن به مراحل نهایی بازماند تا ناکام بزرگ این مسابقات لقب بگیرد.

برزیلی ها برای جبران آن شکست تاکنون چندبار درخواست کردند با تیم ایران بازی کنند که این درخواستها با مخالفت کمیته فوتسال و سرمربی تیم ملی مواجه شده بود.

برزیل به تازگی بازهم درخواستی را برای بازی با تیم ملی فوتسال ایران ارائه کرده است. در این درخواست، تاریخ این بازی تدارکاتی در پاییز سال آینده و پیش از شروع مسابقات گرندپریکس ذکر شده است.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در این خصوص گفت: پیشنهاد برزیلی ها تازه به دستمان رسیده است و ما فعلا مشغول بررسی آن هستیم. مشخص نیست پیش از گرندپریکس با برزیل بازی کنیم یا خیر؛ باید دید شرایط لیگ در آن مقطع زمانی چگونه است.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.