کد خبر : 89727
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 بهمن 1395 - 16:59
-

مخالفت دو باشگاه با تقدیر از ملی‌پوشان فوتسال/مراسم تقدیر به ۲۵ اسفند موکول شد

مخالفت دو باشگاه با تقدیر از ملی‌پوشان فوتسال/مراسم تقدیر به ۲۵ اسفند موکول شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فدراسیون فوتبال با همکاری شهرداری تبریز قرار بود روز جمعه مراسم تقدیر از ملی‌پوشان فوتسال ایران به خاطر کسب مقام سومی جهان را در تبریز برگزار کند اما این مراسم به دلیل مخالفت باشگاه‌ها به بعد از مسابقه‌های لیگ موکول شد. در هفته بیست و سوم لیگ قرار است تیم‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فدراسیون فوتبال با همکاری شهرداری تبریز قرار بود روز جمعه مراسم تقدیر از ملی‌پوشان فوتسال ایران به خاطر کسب مقام سومی جهان را در تبریز برگزار کند اما این مراسم به دلیل مخالفت باشگاه‌ها به بعد از مسابقه‌های لیگ موکول شد.

در هفته بیست و سوم لیگ قرار است تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون پنجشنبه به مصاف هم بروند و با توجه به حضور پرتعداد ملی‌پوشان در این دو تیم، این مراسم به بعد از بازی موکول شده بود اما باشگاه‌های مس سونگون و دبیری تبریز به برنامه‌ریزی این مراسم اعتراض کرده و معتقد بودند اگر ۷ ملی‌پوش گیتی‌پسند جایزه نقدی خود را پس از هفته بیست و سوم دریافت کنند، روحیه مضاعفی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ پیدا خواهند کرد.

از همین رو قرار شد مراسم بلافاصله بعد از اتمام لیگ و با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال در تبریز برگزار شود.شنیده می شود این مراسم ۲۵ اسفند با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال در تبریز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.