کد خبر : 89918
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 - 10:35
-

تاینان:قهرمانی خیلی سخت است دوست من!/ ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد

تاینان:قهرمانی خیلی سخت است دوست من!/ ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تاینان در مورد پیروزی تیمش مقابل تیم فوتسال گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: این بازی بسیار سخت بود. یکی از بازی‌های مهم لیگ را انجام دادیم و حالا باید خودمان را برای بازی آینده آماده کنیم. وی با اشاره به وضعیت گیتی‌پسند، صدرنشین لیگ گفت: گیتی‌پسند تیم خیلی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تاینان در مورد پیروزی تیمش مقابل تیم فوتسال گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: این بازی بسیار سخت بود. یکی از بازی‌های مهم لیگ را انجام دادیم و حالا باید خودمان را برای بازی آینده آماده کنیم.
وی با اشاره به وضعیت گیتی‌پسند، صدرنشین لیگ گفت: گیتی‌پسند تیم خیلی خوبی است.
بازیکن تیم فوتسال مس سونگون در مورد حاشیه‌های این بازی تصریح کرد: نمی‌دانم. شاید برخی با این موضوع مشکل داشته باشند اما من مشکلی دراین باره ندارم. به نظرم این اتفاقات در بازی کاملاً طبیعی است.
تاینان درباره لیگ برتر فوتسال ایران و بازیکنان ملی‌پوش گفت: ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد. آنها  وضعیت بدنی مناسبی در این دوره از مسابقات دارند. لیگ ایران لیگ خیلی خوبی است و هر بازی واقعاً سخت است. برای هر بازی باید کاملاً آماده باشید.
وی در پاسخ به این سؤال که به نظرت مس سونگون می‌تواند قهرمان شود، خاطرنشان کرد: به نظرم قهرمانی خیلی سخت است دوست من!
بازیکن تیم فوتسال مس سونگون در پایان، در مورد تماشاگران تیمش گفت: این تماشاگران بهترین هستند و حتی می‌توانم بگویم که بهترین تماشاگران جهان هستند.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.