کد خبر : 90015
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1395 - 14:25
-

شمسایی:مقصر اول و آخر ناکامی تاسیسات من هستم/سال دیگر هر کجا باشم جبران می کنم

شمسایی:مقصر اول و آخر ناکامی تاسیسات من هستم/سال دیگر هر کجا باشم جبران می کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد جدا شدن و کنار گذاشته شدن محمدرضا سنگ‌سفیدی از تیم تأسیسات دریایی اظهار داشت: سنگ‌سفیدی از تیم ما جدا نشده بلکه صلاح دانستیم که در ۴ بازی پایانی لیگ با ما نباشد. رفاقت ما سر جای خودش اما کار هم سرجای خودش. وی ادامه داد: من

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد جدا شدن و کنار گذاشته شدن محمدرضا سنگ‌سفیدی از تیم تأسیسات دریایی اظهار داشت: سنگ‌سفیدی از تیم ما جدا نشده بلکه صلاح دانستیم که در ۴ بازی پایانی لیگ با ما نباشد. رفاقت ما سر جای خودش اما کار هم سرجای خودش.
وی ادامه داد: من به سنگ‌سفیدی علاقه دارم و از اول فوتسالش هم پیش من بوده. الان خیر و صلاح او در این است که در ۴ بازی پایانی با ما نباشد.
مربی – بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی افزود: شما اگر بهترین بازیکن و مربی جهان هم که باشی وقتی نتوانی خودت را به روز کنی عقب می‌مانی. من ۳ سال پیاپی قهرمان ایران شدم اما اگر امسال نتیجه نگرفتیم مقصر من بودم که خودم را به روز نکردم.
شمسایی در خصوص دلایل ناکامی تیمش در لیگ برتر فوتسال هم خاطرنشان کرد: دنبال توجیه نیستم، مقصر اول و آخر در مورد نتیجه نگرفتم تأسیسات من هستم ولی مطمئن باشید سال آینده هرکجا که باشم هدفم این است که ناکامی امسال را جبران کنم. واقعا روزهای سختی را سپری می‌کنم چون تا به حال این وضعیت را تجربه نکرده بودم.
وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا سال آینده هم در تأسیسات دریایی می‌ماند، گفت: باید ببینیم که چه می‌شود و مسئولان باشگاه چه خواسته‌هایی دارند. تأسیسات باشگاه بزرگی است اما باید ببینیم در آینده چه شرایطی پیش می‌آید.

منبع: میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

واقع بين یکشنبه , ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰

آقای شمسایی کلا ۴ بازی تا آخر فصل مونده برا فصل بعدم که نه خودت نه سنگ سفیدی با تاسیسات قرارداد ندارید اگه کنار گذاشتن بازیکن از تیم تو این شرایط اسمش اخراج نیست پس چیه ؟ نکنه میخوای مادام العمر بازیش ندی تا اسمش اخراج باشه…… خواهشا راستگو باشین فرافکنی و مغالطه و… ممنوع شما مثلا الگو هستید….

ايراني دوشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

شما نه تنها مربی گریت به روز و حرفه ای نبود که این تصمیم گیریتونم به روز و حرفه ای نیست… دلیل عقب افتادگی ما همینه که شماها فکر میکنید عالم دهرید..واقعا جای تاسف داره.

نام سه شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

پ ن پ تقصیر بازیکناست؟!!! خودت دارى ۴٠ دقیقه بازى میکنى بقیه رو هم چند دقیقه بازى میدى پس ناکامى تقصیر کیه؟!!