کد خبر : 91122
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1395 - 23:30
-

از عصبانیت شدید فلاح تا مصائب برنامه تلویزیونی برای ضبط گزارش!

از عصبانیت شدید فلاح تا مصائب برنامه تلویزیونی برای ضبط گزارش!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال ، عصر امروز دو تیم تاسیسات دریایی تهران و مقاومت البرز در سالن هندبال تهران به مصاف هم رفتند . این دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که جایگاه شان در جدول تثبیت شده است و نتیجه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال ، عصر امروز دو تیم تاسیسات دریایی تهران و مقاومت البرز در سالن هندبال تهران به مصاف هم رفتند .

این دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که جایگاه شان در جدول تثبیت شده است و نتیجه بازی های آن ها در این هفته های باقی مانده در جایگاه آن ها تاثیری ندارد . مقاومت البرز در حالی به تهران آمده است که خطر سقوط را از خود دور شده می بیند . از آن طرف تاسیسات هم که دستش از رسیدن به جام کوتاه مانده است ، در حالی به این بازی آمده است که مصطفی نظری را به دلیل مصدومیت و وحید شمسایی را به خاطر سفر به لبنان برای حضور در بازی دوستانه در تیم منتخب ستارگان جهان به همراه ندارد.

با شروع نیمه اول این بازی ،تاسیسات دریایی از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار گرفت. آن ها مالک توپ و میدان بودند و خیلی سریع توسط سعید عباسی به گل اول خود دست پیدا کردند. تیم مقاومت که در این بازی چشم به ضد حملات دوخته بود و بیشتر دفاعی بازی می کر ، موقعیت آن چنانی نداشت. در ادامه بازی تاسیسات از روی اشتباه بازیکنان مقاومت به گل دوم خود دست پیدا کرد. شجری زننده این گل بود. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم باز هم این تاسیسات بود که سوار بر بازی بود و کنترل آن را در اختیار داشت. تاسیساتی ها در ادامه دوبار دیگر توسط سعید عباسی به گل رسیدند تا او در این بازی هتریک کند. مقاومتی ها هم که چیزی برای از دست دادن نداشتند رو به بازی هجومی آوردند ولی در این امر خیلی موفق نبودند و موقعیت آنچنانی روی دروازه تاسیسات ایجاد نکردند.

تاسیسات در ادامه برای حفظ نتیجه رو به استفاده از پاور پلی آورد و یک بار دیگر توانست توسط ککو به گل برسد.

بدین ترتیب این بازی زیبا و درگیرانه در نهایت با برتری پنج بر صفر تاسیسات دریایی خاتمه یافت تا این تیم در نبود شمسایی و در روزی که هیچ استرس و فشاری را تحمل نمی کرد، با ارائه یک بازی زیبا و یکطرفه، سه امتیاز دیگر را به اندوخته های خود اضافه کند.

حواشی بازی:

– با توجه به عدم حساسیت این بازی، تماشاچیان اندکی در سالن حضور داشتند و این بازی‌ را نظاره گر بودند.

– در روزی که وحید شمسایی در سالن حضور نداشت، امیر شمسایی برادر بزرگ وی و سرمربی سابق تاسیسات، در سالن حضور پیدا کرده بود و در جایگاه ویژه نظاره گر نمایش شاگردان سابق خود بود. حلاجی(مدیرعامل تاسیسات )و مهدی گلپور(سرمربی شهید منصوری قرچک) از دیگر مهمانان ویژه این دیدار بودند.

– رضا فلاح سرمربی تیم مقاومت البرز برای این بازی و کسب پیروزی در آن انگیزه بسیار زیادی داشت و قبل از شروع بازی به شاگردانش گوشزد می کرد که باید حتما در این بازی پیروز شوند.

– این بازی خیلی پر برخورد و فیزیکی دنبال می شد اما در عین حال تعداد خطاها در این بازی بسیار کم بود.

– گل دوم تاسیسات دریایی از روی اشتباه بچه گانه دو بازیکن تیم مقاومت به ثمر رسید. سرمربی مقاومت از دریافت این گل بسیار عصبانی بود و فورا آن دو بازیکن را تعویض کرد و روی نیمکت به عملکرد هر دو بازیکن انتقاد شدیدی وارد کرد. وی تا چند دقیقه بعد از آن گل هم دست بردار نبود و مدام به آن ها معترض بود.

– تیم مقاومت البرز در نیمه دوم با چند دقیقه تاخیر در زمین حاضر شد‌.

– بعد از دریافت گل چهارم، رضا فلاح گلر اول تیمش را بیرون کشید و از گلر ذخیره خود استفاده کرد. وی از عملکرد گلر اول تیمش به هیچ عنوان راضی نبود.

– عوامل برنامه فوتسالی ۲۰۲۰ برای تهیه گزارش از بازی در سالن حضور داشتند . اما نکته قابل توجه این بود که آن ها دوربین نداشتند و در تلاش برای پیدا کردن دوربین بودند. در نهایت آن ها از دوربین باشگاه مقاومت استفاده کردند. نکته جالب دیگر نیز این بود که دوربین باشگاه مقاومت هم پنج دقیقه مانده به پایان بازی خاموش شد! عوامل برنامه ۲۰۲۰ هم پنج دقیقه پایان بازی را از دوربین یکی از خبرگزاری ها ثبت و ضبط کردند!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.