کد خبر : 91838
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 - 11:33
-

قاضی: در دو هفته پایانی‌ فقط جسم ما در لیگ حاضر بود/ جمع و جور کردن تیم بی انگیزه واقعا سخت بود/ امیدوارم دانشگاه آزاد به تیمداری ادامه دهد

قاضی: در دو هفته پایانی‌ فقط جسم ما در لیگ حاضر بود/ جمع و جور کردن تیم بی انگیزه واقعا سخت بود/ امیدوارم دانشگاه آزاد به تیمداری ادامه دهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود قاضی سرمربی دانشگاه آزاد تهران بعد از شکست تیمش‌ در هفته آخر فصل ، در مصاحبه با خبرنگار fut5al گفت: قبل از بازی با تیم قزوین مشخص شده بود که تیم ما سقوط‌ کرده است و دیگر کسب جایگاه و کسب امتیاز خیلی برای ما اهمیت نداشت .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود قاضی سرمربی دانشگاه آزاد تهران بعد از شکست تیمش‌ در هفته آخر فصل ، در مصاحبه با خبرنگار fut5al گفت: قبل از بازی با تیم قزوین مشخص شده بود که تیم ما سقوط‌ کرده است و دیگر کسب جایگاه و کسب امتیاز خیلی برای ما اهمیت نداشت . این مورد شرایط را برای ما سخت کرده بود و از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار نداشتیم . جمع و جور کردن این شرایط بسیار سخت بود ‌.
قاضی در ادامه افزود :در این بازی هم ابتدا عقب افتادیم و سپس بازیکنان رو به کارهای انتحاری آوردند و بعد هم پاورپلی کردیم که در این سیستم هم گل زدیم و هم گل خوردیم . در نهایت در این بازی شکست خوردیم . در واقع این بازی برای ما اهمیتی نداشت و انگیزه ای برای ما باقی نمانده بود .
سرمربی دانشگاه آزاد در مورد سقوط تیمش به دسته پایین تر گفت : تیم ما در اول فصل خیلی دیر بسته شد و نتوانستیم مهره های کارآمدی جذب کنیم . نیم فصل اول را خیلی بد نتیجه گرفتیم و نیم فصل دوم را هم که چندین بازی را با باخت شروع کردیم . تا وقتی که بنده مسئولیت فنی تیم را بر عهده گرفتم . جمع و جور کردن این تیم با این شرایط واقعا سخت می شود ‌و برگرداندن تیم به شرایط لیگ خیلی دور از دسترس است . بنده تمام سعی و تلاش خودم را به کار گرفتم . ما بازی خوبی برابر تاسیسات و سایر تیم ها داشتیم . گیتی پشند را متوقف کردیم و شهروند ساری را بردیم . اما شرایط به گونه ای رقم نخورد که بتوانیم شایستگی های تیم خود را به نمایش بگذاریم . تمامی تیم هایی که با ما بازی داشتند اذعان می کردند که جایگاه ما در جدول اینجا نیست . اما متاسفانه شرایط به گونه ای رقم می خورد که ما نمی توانستیم نتایج لازم را کسب کنیم .
وی در ادامه خاطر نشان کرد :بعد از بازی با آذرخش و باخت به این تیم خیلی شرایط برای تیم ما سخت شد . برای بقاء تیم ما در لیگ باید شرایطی رقم می خورد که تقریبا بعید بود . ما باید همه بازی هایمان را می بردیم و آذرخش همه را واگذار می کرد . ما بعد از بازی با آذرخش، واقعا از نظر شرایط روحی و مدیریتی و سایر عوامل دچار از هم گسیختگی شدیم . ما علنا در دوهفته آخر لیگ فقط حضور جسمی داشتیم و روح مان در لیگ نبود .
محمود قاضی در مورد شرایط فصل آینده دانشگاه آزاد گفت :هنوز هیچ چیز معلوم نیست . باشگاه در این زمینه تصمیم گیری خواهد کرد . شایعاتی مبنی بر منحل شدن باشگاه وجود دارد که شخصا اعتقاد دارم که این بحث منتفی می باشد و معتقدم قطعا دانشگاه آزاد منحل نخواهد شد . اما در نهایت این که باشگاه چگونه تیم داری خواهد کرد یا منحل خواهد شد را مدیریت باشگاه تعیین خواهد کرد. بنده امیدوارم که این مجموعه کماکان در فوتسال حضور داشته باشد زیرا از لحاظ ساختاری و مالی و سایر عوامل مجموعه بسیار قدرتمندی می باشد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دلسوز شنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹

واقعا حیفه تیم با این امکانات و دوستداران زیاد منحل بشه

نام ... یکشنبه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷

جناب قاضی شما با رفتار و کردارت در گذشته ..حال و آینده دوران مربیگری خودت رو به اتمام رسوندی و به نظر من اوج مدیریت بسیار ضعیف دکتر دادگان و آقای پهلوان انتخاب مجدد شما به عنوان مربی ناموفق طی سه سال اخیر در تیم دانشگاه بود و این دوران رو نیز مدیون زحمات نفر اول فوتسال ایران یعنی حسین شمس هستی ولی به ایشان و دیگر اعضای فنی تیم نیز خیانت کردی و تقاص خیانتت رو میدی…امیدوارم اگر دانشگاه تیمداری کرد دوباره سرو کله شما پیدا نشه چون ظاهراَ سند سرقفلی و وبال گردن دانشگاه هستید حالا حالاها….

نام دوشنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

این تیم باید مستقیم از لیگ ١ میومد بالا اگه اون تیم میومد لیگ میتونست جزء ٣ تا جدول باشه ولی تو بازی اخر پلی اف مربی شهرداری ساوه با یکی از بازیکنای دانشگاه که جفتشون نیم فصل دوم لیگ برتر امسال تو یه تیم اومدن دس به یکی کردن که دانشگاه نیاد تو لیگ