کد خبر : 93540
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 - 11:45
دسته‌بندی نشده
-

رحمانی:میلی به ادامه این روند و نهایی شدن واگذاری نداریم / تیمداری در فوتسال هیچ چیزی برای ما ندارد

رحمانی:میلی به ادامه این روند و نهایی شدن واگذاری نداریم / تیمداری در فوتسال هیچ چیزی برای ما ندارد
علی رحمانی مدیر عامل باشگاه یاسین پیشروی قم کناره گیری یاسین پیشرو از تیمداری در فوتسال را تأیید کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی رحمانی مدیر عامل باشگاه یاسین پیشروی قم کناره گیری یاسین پیشرو از تیمداری در فوتسال را تأیید کرد.

وی اظهار کرد: ما ۲ سال در فوتسال سرمایه گذاری کردیم. اگر زمان زیادی صرف این کردیم که مالکیت امتیاز تیممان را در اختیار بگیریم جزء حقوق ما و کاملا طبیعی بود اما سرانجام به این نتیجه رسیدیم که این کار برای ما نتیجه و سودی ندارد.

مدیر عامل باشگاه یاسین پیشروی قم گفت: تکلیف ما روشن است و واگذاری مراحل پایانی خود را طی کرده اما میلی به ادامه این روند و نهایی شدن واگذاری نداریم. شما دبیری تبریز را ببینید که بعد از ۱۰-۱۲ سال تیمداری و هزینه می خواهد کار را رها کند. وقتی دبیری چنین مسیری را طی می کند و این تصمیم را می گیرد ما هم باید حساب کار خود را بکنیم.

رحمانی عنوان کرد: تیمداری در فوتسال هیچ چیزی برای ما ندارد. اکر موضوع ، خدمت به مردم باشد کسانی در کشور ما هستند که وطیفه آن ها خدمت به مردم است و اجازه دهید ما وظیفه آن ها را به دوش نکشیم و آن ها وظیفه محوله خودشان را انجام دهند. ما از دهان شیر و به سختی پول در می آوریم و باید بیاییم و آن پول را به جای کسانی که وظیفه شان خدمت است هزینه کنیم. این چه فایده ای دارد؟ ما به اندازه ای که کافی بود کار کردیم و برای ما بیش از این توجیهی ندارد.

وی تصریح کرد: ما روز دوشنبه به اداره کل ورزش و جوانان قم نامه زدیم که چنین قصدی داریم و منتظر نامه اداره ورزش و جوانان هستیم. انصراف ما در مورد تیمداری در فوتسال به این معنی نیست که یاسین پیشرو می خواهد ورزش را کنار بگذارد. ما ممکن است در هر رشته یا هر شهری به ورزش ورود کنیم و باشگاه یاسین پیشرو قطعا فعالیت خود را ادامه می دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

احمد چهارشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

فوتسال قم رو این آقایون با این مدیریت به نابودی کشاندن همه ستاره های قم از قم فراری شدن به خاطر این آقایون.
بازم خدا رو شکر که رفتند…

حسن چهارشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴

خسته نباشی دلاور واقعاً ترکوندی
واقعاً تنها کار مثبتی که می تونید بکنید. همینه
ی فلش بک بزنی خوب متوجه می شی که شما بدرد تیم داری نمی خوری دوست عزیز
ندادن پول بازیکنان ‘استفاده از کلمه خیانت به تیم روبر (تاسیسات دریای ) و بازیکنان ،استفاده مداوم از بازیکنی که اجازه بازی نداشت ،و در اخر ابروریزی. مقابل تیم شهرداری ساوه که تنها بخاطر. عدم باختن جلوی تیمی که تماماً بازیکنان قمی بودن که شما با مهری از نامشون گذاشتی ….
دوست گرامی خسته نباشی به سلامت ….

علی چهارشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹

آقای رحمانی سرمایه گذاری در فوتسال برای شما سودی نداشته ؟! شما از اول نمیدونستید که سرمایه گذاری در فوتسال صد در صد هزینس . ببخشید قرار بود برای شما چه سودی داشته باشه ؟ حالا به اداره ورزش و جوانان باید حق بدید که انقد در واگذاری تیم سخت گیری میکردند . دقیقا برای همین روزا . واقعا متاسفم براتون

محسن پنجشنبه , ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۸:۳۲

ورزش قم لیاقت شما رو نداشت .‌ متاسفم برا خودمون و بزرگتدامون و مسوولاپون . سال اول لطف شمه قم رو تو کشور نمونه کرده بود حقم‌دارید دلسرد بشید . همین که سال دوم موندید دمتون گرم . برید بزارید دوباره بی شخصیتی های فوسال قم از نو شروع بشه

میخواستید تیمو ببرید تهران تیم بومی قدیمی و ریشه دار قم رو همون بهتر که رفتی رحمانی