کد خبر : 94452
تاریخ انتشار : شنبه 30 اردیبهشت 1396 - 13:17
-

نماینده فوتسال قم، بدون سرمربی استارت می‌زند

نماینده فوتسال قم، بدون سرمربی استارت می‌زند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امتیاز نماینده فوتسال قم بعد از اتمام لیگ ۱۳۹۵ به یاسین پیشرو قم واگذار شد اما این باشگاه اعلام کرد از تیمداری منصرف شده و می خواهد دوباره امتیاز تیم را به هیات فوتبال بازگرداند. کریم بهرامی رئیس هیات فوتبال قم در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تکلیف نماینده فوتسال قم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امتیاز نماینده فوتسال قم بعد از اتمام لیگ ۱۳۹۵ به یاسین پیشرو قم واگذار شد اما این باشگاه اعلام کرد از تیمداری منصرف شده و می خواهد دوباره امتیاز تیم را به هیات فوتبال بازگرداند.

کریم بهرامی رئیس هیات فوتبال قم در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تکلیف نماینده فوتسال قم در لیگ برتر ۹۶ اظهار کرد: این تیم در حال حاضر در اختیار هیات فوتبال قم است و به زودی در موردش تصمیم گیری خواهیم کرد. اما تا زمان مشخص شدن اسپانسر، تمرین‌ها را با بازیکنان سال قبل استارت می زنیم.

وی با بیان اینکه احتمال واگذاری امتیاز تیم وجود دارد، افزود:‌ یک مشتری برای خرید تیم پیدا شده و شاید امتیاز را به آنها بدهیم یا اینکه آنها به عنوان اسپانسر در کنار تیم باشند. در هر حال تمرین‌ها را به زودی زیر نظر بدنساز شروع می‌کنیم و سرمربی بعد از مشخص شدن اسپانسر، انتخاب خواهد شد.

رئیس هیات فوتبال قم همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان سال قبل، با شرایط موجود در کنار تیم می‌مانند، گفت: بازیکن در قم زیاد داریم اما با این شرایط نمی‌توانیم تیم را برای قهرمانی ببندیم. البته اگر اسپانسر بخواهد، می‌تواند تیم را تقویت کند اما ما با بضاعتمان و بازیکنانی که داریم، تیم را برای قهرمانی نمی توانیم ببندیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسين شنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲

یا حسن زاده سرمربی هست یا رضا لک مردم میفهمن شما داری چیکار میکنی آقای…

نام شنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴

رضا لک؟؟؟؟
حسن زاده؟؟؟؟

قم مهد فوتسال یکشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳

خاک برسرت بهرامی