کد خبر : 94778
تاریخ انتشار : جمعه 5 خرداد 1396 - 13:55
-

سلیمانی:دبیری اصلا مدیر نیست!/تشخیص اینکه من بروم یا بمانم بر عهده باشگاه دبیری نیست/اگر دوباره دبیری به فوتسال برگردد پرونده او را در کمیته اخلاق مطرح خواهم کرد/کفاشیان زندگی‌اش را برای فوتسال گذاشته است

سلیمانی:دبیری اصلا مدیر نیست!/تشخیص اینکه من بروم یا بمانم بر عهده باشگاه دبیری نیست/اگر دوباره دبیری به فوتسال برگردد پرونده او را در کمیته اخلاق مطرح خواهم کرد/کفاشیان زندگی‌اش را برای فوتسال گذاشته است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی در خصوص مباحث مطرح شده در جلسه روز پنجشنبه سرپرستان تیم‌های لیگ برتری فوتسال، اظهار داشت: مطالبی با باشگاه‌ها داشتیم که در این جلسه مطرح شد. آقای تاج هم نظرات جالبی در خصوص فوتسال و پخش مستقیم مسابقات آن داشت و قرار شد هماهنگی‌هایی در مورد پخش مستقیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی در خصوص مباحث مطرح شده در جلسه روز پنجشنبه سرپرستان تیم‌های لیگ برتری فوتسال، اظهار داشت: مطالبی با باشگاه‌ها داشتیم که در این جلسه مطرح شد. آقای تاج هم نظرات جالبی در خصوص فوتسال و پخش مستقیم مسابقات آن داشت و قرار شد هماهنگی‌هایی در مورد پخش مستقیم بازی‌های لیگ برتر انجام بگیرد. بحثی هم در مورد الکترونیکی کردن سیستم سازمان لیگ صورت گرفت و اینکه باشگاه‌ها باید کارهایشان از طریق سایت انجام شود.

وی ادامه داد: در این جلسه آقای تاج برنامه سه، چهار سال آینده سازمان لیگ را خواست و قرار شد برنامه‌ مکتوب را  بعد از مشورت با محمد ناظم‌الشریعه و همچنین در نظر گرفتن برنامه AFC ارائه دهیم.

دبیر کمیته فوتسال درباره درگیری لفظی پیش‌ آمده بین او و افشین دبیری مدیرعامل تیم دبیری تبریز، عنوان کرد:  این بحث‌ها دیگر «لوث» شده است. آنها اصلاً مدیر نیستند، متأسفم برایشان که در همه مراسم‌ها می‌آیند و اعتراض می‌کنند، آدم اگر اعتراضی دارد یک دفعه انجام می‌دهد نه اینکه هر دفعه و در هر مراسمی بلند شود و اعتراض کند. در این سه ماهه آقای دبیری بیش از ۵۰ بار مصاحبه کرده است. ما قبلاً از این باشگاه‌ خواستیم در فوتسال بماند و به فعالیتش ادامه دهد اما آنها در هر جلسه می‌آیند و می‌گویند سلیمانی و کفاشیان فلان هستند و توهین می‌کنند. تشخیص اینکه من بروم یا بمانم بر عهده باشگاه دبیری نیست و تاج در این مورد تصمیم می‌گیرد.

سلیمانی تصریح کرد: اگر دوباره دبیری به فوتسال برگردد من پرونده او را در کمیته اخلاق مطرح خواهم کرد، چون اصلاً صلاحیت ندارد که تیم را مدیریت کند. اینکه هر دفعه و در هر جلسه‌ای آقای دبیری بلند شود و اعتراض کند قضیه را «لوث» می‌کند. دبیری هر دفعه می‌گوید فلانی مدیریت بلد نیست. من سؤالی دارم، آیا فقط شما مدیریت بلدید؟ اگر فوتسال ما مدیریت ندارد این همه موفقیت از کجا آمده است؟  اگر فوتسال ما خراب است تیم زیر ۲۰ سال، تیم بزرگسالان و تیم بانوان ما چطور قهرمان آسیا شده‌اند؟

وی با انتقاد از صحبت‌های افشین دبیری علیه علی کفاشیان، گفت: کفاشیان زندگی‌اش را برای فوتسال گذاشته اما آن وقت دبیری می‌گوید کفاشیان هیچ وقت در فوتسال نیست.  کفاشیان باید بیاید و در دفتر شما بنشیند و مدیریت کند؟ کفاشیان فوتسال آسیا را مدیریت می‌کند ولی شما اداره یک تیم را بلد نیستید. این حرکاتی که دبیری انجام می‌دهد زشت است و اگر مشکلی دارند باید بیایند و رودررو حل کنند. کفاشیان بهترین مهره برای هدایت فوتسال است و یک ماه است تمام وقت خود را برای اداره فوتسال آسیا گذاشته اما باشگاه دبیری انتظار دارد کفاشیان بیاید و در دفتر این باشگاه بنشیند و فوتسال را مدیریت کند.

دبیر سازمان لیگ فوتسال ادامه داد: ۱۴ تیم در لیگ برتر و چندین تیم در دیگر  رده‌ها داریم اما همه چیز ما شده باشگاه دبیری. من به عنوان دبیر کمیته فوتسال دستورات هیئت رئیسه را به باشگاه‌ها ابلاغ می‌کنم و فقط مأمور اجرای قوانین هستم اما باشگاه دبیری فکر می‌کند با آنها خصومت شخصی دارم. یک بازی با شهروند ساری انجام دادند و باختند، حالا تا ابد که نباید این را ادامه دهند. در آن دیدار من هیچ تقصیری نداشتم و فقط مأمور اجرای قانون بودم. اگر در آن بازی دبیری تیمش را بیرون نمی‌کشید اتفاقات به نحو دیگری رخ می‌داد و کمیته انضباطی حتماً با داور برخورد می‌کرد ولی دبیری تیمش را در آن مسابقه بیرون کشید و طبق قانون هر تیمی زمین بازی را ترک کند، ۳ بر صفر بازنده است.

سلیمانی در پاسخ به این پرسش که اگر تیم‌هایی مانند دبیری،‌ ارژن و یاسین‌پیشرو از لیگ برتر کناره‌گیری کنند چه تیم‌هایی جایگزین‌ آنها خواهند شد گفت: هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها قطعاً اجازه نخواهند داد تا تیم‌شان از استان خارج شود و به طور حتم امتیاز باشگاه را به نفرات دیگر در همان استان واگذار خواهند کرد. به طور کلی امتیاز باشگاه‌ها برای استان است و اگر کسی نتواند این تیم را اداره کند به شخص دیگری واگذار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه جمعه , ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵

سلیمانی برو از این فوتسال بیرون.تا وقتی تو باشی فوتسال به گند کشیده میشه