کد خبر : 95711
تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1396 - 12:33
-

شمسایی: هیچ تیمی در لیگ فوتسال حاشیه امنیت ندارد/ توجه به لیگ تیم‌ملی را قوی‌تر می‌کند

شمسایی: هیچ تیمی در لیگ فوتسال حاشیه امنیت ندارد/ توجه به لیگ تیم‌ملی را قوی‌تر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص شرایط تیم تاسیسات دریایی برای حضور در لیگ برتر فوتسال گفت: «با توجه به اینکه رقابت‌های لیگ برتر پس از یایان ماه مبارک رمضان شروع می‌شود ما تلاش خواهیم کرد تا با قدرت در این رقابت‌ها حاضر شویم. تمرینات خوبی را در این مدت پشت‌سر گذاشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص شرایط تیم تاسیسات دریایی برای حضور در لیگ برتر فوتسال گفت: «با توجه به اینکه رقابت‌های لیگ برتر پس از یایان ماه مبارک رمضان شروع می‌شود ما تلاش خواهیم کرد تا با قدرت در این رقابت‌ها حاضر شویم. تمرینات خوبی را در این مدت پشت‌سر گذاشتیم و بجه‌ها به رغم آنکه روزه بودند اما خود را آماده رقابت‌های لیگ می‌کنند.»

او درباره اینکه تیمش در هفته نخست باید در تبریز با تیم مس سونگون بازی کند، بیان داشت: «شرایط رقابت‌های لیگ متفاوت با گذشته است و هر ساله شاهد رشد بیشتر تیم‌ها هستیم. در هفته اول نمی‌توان در خصوص هیچ حریفی اظهارنظر کرد چرا که شرایط آماده‌سازی تیم مقابل را از نزدیک ندیده‌ایم. عیار تیم‌ها معمولا پس از چند هفته مشخص می‌شود. شاید کمی از روی سابقه یک تیم بتوان قدرتش را تخمین زد ولی پیشرفت جالب توجه فوتسال در ایران و ظهور پدیده‌های جدید باعث شده تا همه حریفان آماده باشند و هیچ مسابقه آسانی پیش‌رو نداشته باشیم.»

سرمربی تیم تاسیسات دریایی افزود: «ما در این مدت سعی کردیم تا تمرینات خوبی را برگزار کنیم و با برگزاری دیدارهای دوستانه بازیکنان را در شرایط مسابقه قرار دهیم تا سطح آمادگی‌مان بالاتر برود. بازیکنان نیاز دارند تا هماهنگ شوند و در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل می‌توان تا حد زیادی بازیکنان را به مرزی رساند که شناخت خوبی از همدیگر درون زمین پیدا کنند.»

وی در مورد اینکه او و بیشتر بازیکنان تاسیسات در یک روز قراردادشان را در هیات فوتبال استان تهران ثبت کردند، تصریح کرد: «رمز موفقیت هر تیمی همدلی و اتحاد است. وحدت خوبی بین بازیکنان ما وجود دارد و ما می‌توانیم به معنای واقعی کلمه یک تیم باشیم. تیمی در رقابت‌های لیگ موفق است که بتواند میزان هماهنگی میان بازیکنان خود را بالا ببرد و در همه موارد بازیکنان اتحاد خوبی با یکدیگر داشته باشند.»

شمسایی در مورد اینکه رقابت‌های لیگ می‌تواند جذاب‌تر از سال گذشته باشد یا نه، عنوان کرد: «یکی از عواملی که به رشد تیم ملی فوتسال می‌تواند کمک کند، وجود لیگی فعال و پویاست. امسال شاهد تغییرات آنچنانی در لیگ برتر از لحاظ زمان برگزاری نیستیم ولی امکانات تیم‌ها تغییری نکرده است. اگر میزان امکانات تیم‌ها بیشتر شود، می‌توان این انتظار را داشت که کیفیت بازی‌ها به مراتب بالاتر برود. هر چند ظهور پدیده‌های جدید و بالا رفتن سطح بازی فوتسالیست‌های ایرانی باعث شده تا تیم‌ها بازی‌های به مراتب بهتری را نسبت به گذشته ارائه کنند و به طور کلی هیچ تیم در لیگ فوتیال ایران در حاشیه امنیت قرار ندارد. امیدوارم با دادن امکانات بیشتر به تیم‌ها و فراهم کردن شرایط بهتر شاهد رشد بیشتر فوتسال ملی ایران باشیم.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.