کد خبر : 95715
تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1396 - 12:36
-

قرچک شهر ضد فوتسال!

قرچک شهر ضد فوتسال!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،گویا خوشی به فوتسال دوستان قرچکی در سالهای اخیر نیامده است.هنوز یک فصل بیشتر از انحلال منصوری قرچک و واگذاری امتیاز این تیم به دانشگاه آزاد نگذشته بود که صعود مقاومت قرچک به لیگ برتر بارقه های امید را در دل قرچکی ها پروراند. آنها بار دیگر به پرکردن سالن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،گویا خوشی به فوتسال دوستان قرچکی در سالهای اخیر نیامده است.هنوز یک فصل بیشتر از انحلال منصوری قرچک و واگذاری امتیاز این تیم به دانشگاه آزاد نگذشته بود که صعود مقاومت قرچک به لیگ برتر بارقه های امید را در دل قرچکی ها پروراند. آنها بار دیگر به پرکردن سالن هفتم تیر و رویارویی با تیم های قدر لیگ برتر فکر کردند اما اوضاع برای این تیم مساعد نیست و پس از چند دور مذاکره با مسئولان شهری نتوانستند اسپانسری پیدا کنند تا آخرین خبر از آنها واگذاری امتیاز تیم به قزوین باشد.گویا قرچک حالا به شهر ضد فوتسال تبدیل شده و مسئولین این شهر و اهالی کمیته فوتسال هم دوست ندارند این منطقه فوتسال دوست تیمی در لیگ برتر داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

هرجا تقوی بره همین میشه دیگه ، فوتساله قرچکو نابود کرد رفت
منتظره نابودی فوتسال مشهدم باشید با حضوره تقوی .

لیدر قرچک جمعه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴

قرچک شهر مسئولن ضد فوتسال.قرچک شهری که جزء یکی از پرافتخارترین و با استعدادترین شهرهاست وجوانانش عاشق فوتسال هستن این روزها بدست افرادی افتاده که بخاطر منافع خودشون حاضر نیستن کوچکترین کمکی به فوتسال بکنن.فوتسالی که اسم شهر کوچیک مارو تو ایران بلند آوازه کرده. دودستگی و خودخواهی بین مسئولین بیدادمیکنه. درحالی حاضر به کمک به فوتسال نیستند که پاداشها و عیدیهای ملیونی میگیرن.

نام ... جمعه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

نام ... جمعه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹

هر جا تقوی پا بزاره همین میشه دیگه
نابودگررررررررر