کد خبر : 95755
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1396 - 9:29
-

ترابیان:هماهنگی خوبی بین برنامه‌های تیم ملی و لیگ ایجاده شده است/به احتمال زیاد دو میزبانی پیش‌رو داریم

ترابیان:هماهنگی خوبی بین برنامه‌های تیم ملی و لیگ ایجاده شده است/به احتمال زیاد دو میزبانی پیش‌رو داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد آخرین وضعیت تیم ملی گفت:‌ ما طبق روال همیشه یک جلسه مشاوره‌ای با حضور کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال و سلیمانی دبیر کمیته فوتسال و سرمربیان تیم ملی ناظم‌الشریعه و علی صانعی برگزار شد. در این جلسه در مورد هماهنگی‌های لیگ و همچنین تیم‌های ملی و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد آخرین وضعیت تیم ملی گفت:‌ ما طبق روال همیشه یک جلسه مشاوره‌ای با حضور کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال و سلیمانی دبیر کمیته فوتسال و سرمربیان تیم ملی ناظم‌الشریعه و علی صانعی برگزار شد. در این جلسه در مورد هماهنگی‌های لیگ و همچنین تیم‌های ملی و عدم تناقض این دو مورد به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه لیگ امسال ما فشرده است و ما باید لیگ را با نظم خاصی برگزار کنیم که با برنامه‌های تیم ملی تداخل نداشته باشد که خوشبختانه در این جلسه به تفاهم رسیدیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال همچنین گفت: ما سه رویداد بزرگ در پیش داریم اول اینکه مسابقات داخل سالن ترکمنستان و همچنین مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا و خود مسابقات جام ملت‌ها است.

ترابیان گفت: ما در بحث این سه رویداد به احتمال زیاد دو میزبانی پیش‌رو داریم یکی انتخابی جام ملت‌های آسیا است که این مسابقات از پنج منطقه آسیا درخواست میزبانی دارد و در حال حاضر این میزبانی قرار است به ایران واگذار شود و ما صحبت‌هایی با یکی از باشگاه‌های استان‌ها داشتیم و قرار است تا فردا خبر نهایی و اعلام میزبانی را به ما بدهند ولی هنوز این موضوع به طور کل قطعی نیست و بحث دیگر میزبانی خود بازی‌های جام ملت‌ها است که ما هم درخواست خود را به AFC ارائه نمودیم و مکاتباتی داشتیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

جون اقای ترابیان میزبانی مسافرت نداره دو تا مسافرت خارجی ترتیب بده و خودتون هم کنار تیم باشین تا از آمار مسافرتهاتون کم نشه

ناشناس یکشنبه , ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

من آخر سرم سمت اینو تو فوتسال نفهمیدم، واقعا کارت چیه فازت چیه