کد خبر : 96473
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1396 - 12:45
دسته‌بندی نشده
-

پایان مسابقات فوتسال جام رمضان تهران

پایان مسابقات فوتسال جام رمضان تهران
مسابقات فوتسال جام رمضان در تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دو سه سالی است قلب فوتسال تهران در دانشگاه شهید بهشتی می تپد. امسال در سالن دانشگاه شهید بهشتی دو جام رمضان برگزار گردید. یکی مربوط به صنف فناوران رایانه بود که در آن ٨۴ تیم شرکت کرده بود و دیگری جام رمضان تیمهای آزاد بود که در آن هم ٣٣ تیم و در مجموع ١١٧ تیم حضور داشتند و ١٩٧ مسابقه با بهترین کیفیت برگزار شد که بعید است در هیچ سالنی در ایران در ماه مبارک رمضان این تعداد بازی و با این کیفیت برگزار شده باشد.
در نهایت در جام صنف فناوران تیم سپهر رایانه قهرمان و تیم جهان گستر نایب قهرمان شدند و در جام آزاد تیم سفره سبز قهرمان و تیم یگانه سفره سلامت نایب قهرمان و تیم لیزینگ اقتصاد نوین سوم شدند.
همچون سالهای قبل مسئولیت برگزاری مسابقات بعهده آقایان کامبیز مهاجر و فرامرز شمس بود که الحق مثل همیشه بخوبی از عهده این مسئولیت بزرگ برآمدند و نشان دادند که در آینده نزدیک میتوانند جایگزین مناسبی برای اعضای کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال باشند.
در ضمن هر دو مسابقه دارای اختتامیه با شکوه و جوایز نقدی ارزنده بود و حضور پیشکسوتان ، خبرنگاران و گزارشگران برنامه ورزش و مردم نشانگر اهمیت و حساسیت بالای بازیها بود.
خلاصه فینال و اختتامیه جام رمضان جمعه شانزدهم تیر بین ساعت ٢٢تا ٢۴ در برنامه ورزش ومردم از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
از نکات قابل توجه جام رمضان این بود که تیم سفره سبز و سپهر رایانه که در هر دو جام قهرمان شدند از نفرات مشترک بهره می بردند و با وجود بازیهای پی در پی از مرحله یک چهارم نهایی تا فینال که بصورت فشرده برگزار میشد خستگی بر انها چیره نشد و با زحمت فراوان بالاخره توانستند مزد تلاش خود را بگیرند و در هر دو جام قهرمان شوند.
اسامی نفرات تیم قهرمان بشرح زیر میباشد:
١- مهران رضاپور
٢- سید نصرا…مومن
٣- امیر صدیق
۴- محسن کبیریان
۵- سینا خندان
۶- سهیل نجاتی
٧-علی نیکبخت
٨- رضا مالکی
٩ – ارمین بحرخزان
١٠ – محسن صالحی
١١- وحید کاوسی
١٢- امید احمدی
مربی : محسن گوهری سرپرست : هومن کحالی
گزارش تصویری فینال و مراسم اختتامیه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

احمد دوشنبه , ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

این همه هزینه کردن سکوها همه خالی هست میامدن قم جام رمضان رو تماشا می‌کردند بازی فینال نزدیک به سه هزار نفر سالن رو پر کرده بود. عشق به فوتسال تو قم موج می‌زنه

نام ... چهارشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

اینجا دو سه تا کله گنده فوتبال اومده بودند،تو قم لابد یه سری آدم معمولی اومده بودند

احمد یکشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

مشکل مملکت ما همین کله گنده ها هتسند دیگه، اگه به این آدمای معمولی و عشق و علاقه اونا توجه می شد که وضعیت این نبود… برا دل خوشی چندتا کله گنده این همه خرج کردن… بیان برا جوونا و علاقه مندان واقعی هزینه کنن داداش…

وحید جمعه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱:۴۹

عالی بود ما پنجم شدیم