کد خبر : 96940
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1396 - 21:17
دسته‌بندی نشده
-

بهرامی: حکم هیئت رئیسه فوتسال قانونی نیست/ کمیته انضباطی باید نتیجه بازی را تعیین کند

بهرامی: حکم هیئت رئیسه فوتسال قانونی نیست/ کمیته انضباطی باید نتیجه بازی را تعیین کند
رئیس هیئت فوتبال استان قم معتقد است حکم هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال مبنی بر پیروز اعلام شدن ۳ بر صفر گیتی‌پسند مقابل هیئت فوتبال قم، قانونی نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کریم بهرامی درباره بازنده اعلام شدن هیات فوتبال قم مقابل گیتی پسند اظهار داشت: چنین حکمی قانونی نیست. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از ما مدرک خواسته و این کمیته است که تصمیم می‌گیرد. هیئت رئیسه نمی‌تواند نتیجه یک دیدار را تعیین کند. به نظر من، هیئت رئیسه تنها نظر خود را گفته است و کمیته انضباطی نتیجه مسابقه را تعیین می‌کند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم با بیان اینکه این بازی با دیدار آذرخش-فرش‌آرا که ۳ بر صفر به سود فرش‌آرا اعلام شد، متفاوت است، گفت: آذرخش زمین بازی را ترک کرده اما در دیدار هیئت فوتبال قم – گیتی‌پسند، هر دو تیم در زمین حاضر بودند و شورای تأمین استان با برگزاری بازی مخالفت کرد. از این به بعد خود آقایان تأمین امنیت سالن برگزاری بازی را بر عهده بگیرند.

وی افزود: نظر هر کسی مهم است و هر کسی می‌تواند نظر خود را اعلام نماید و کمیته فوتسال هم نظر خودش را دارد که رأی صادر کرده و ما به این نظر احترام می‌گذاریم.

وی در ادامه گفت: طبق قانون فقط کمیته انضباطی رکن قضایی است و می‌تواند براساس گزارش برگزارکننده و ناظر بازی و دبیر کمیته فوتسال و همچنین کلیه اسناد و مدارک رأی خود را صادر نماید.

رئیس هیأت فوتبال استان قم گفت: در روز مسابقه ما که می‌خواستیم بازی کنیم اما شورای تأمین استان به دلائل مسائل امنیتی اجازه بازی را نداد و طبق قانون برگزاری هر مسابقه‌ای در هر استان یا شهری با نظر شورای تأمین آن شهر و استان می‌باشد پس در اینجا ما مقصر نیستیم که در این حکم تیم هیأت فوتبال را محکوم کردند. مگر می‌شود که ما در قانون دو رکن قضایی داشته باشیم. من اتفاقاً همین الان با حسن‌زاده صحبت می‌کردم و ایشان هم فرمودند کلیه اسناد و مدارک و مستندات خود را به کمیته انضباطی ارسال نمایید که در آنجا این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

منبع: فارس و تسنیم

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گوز پسند یکشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰

لابی اصفهانی