کد خبر : 101423
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1396 - 12:27
-

اسامی نهایی بازیکنان تیم ملی بزودی اعلام می شود/ ازبکستان و ژاپن با تیم اول خود می آیند/تعداد جوان های تیم ملی زیاد است

اسامی نهایی بازیکنان تیم ملی بزودی اعلام می شود/ ازبکستان و ژاپن با تیم اول خود می آیند/تعداد جوان های تیم ملی زیاد است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره آخرین اردوی تیم ملی برای مسابقات داخل سالن آسیا گفت: اسامی ۱۶ بازیکن برای اردوی نهایی به زودی اعلام می شود. این اردو روز شنبه هفته آینده آغاز خواهد. سپس روز چهارشنبه صبح به مشهد می رویم و از آنجا همراه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره آخرین اردوی تیم ملی برای مسابقات داخل سالن آسیا گفت: اسامی ۱۶ بازیکن برای اردوی نهایی به زودی اعلام می شود. این اردو روز شنبه هفته آینده آغاز خواهد. سپس روز چهارشنبه صبح به مشهد می رویم و از آنجا همراه با سایر کاروان ایران، با اتوبوس راهی ترکمنستان خواهیم شد.

وی درباره انتقادهایی که نسبت به عدم جوانگرایی در تیم ملی مطرح می شود، تصریح کرد: جوانگرایی در تیم ملی فوتسال شیب ملایمی دارد. در این زمینه هم با فدراسیون فوتبال و هم با کمیته ملی المپیک هماهنگ هستیم. ضمن اینکه تمام تیم ها از جمله ازبکستان و ژاپن با تیم اول خود به مسابقات داخل سالن می آیند. از سوی دیگر تعداد بازیکنان جوان تیم ملی هم زیاد است و آنها در کنار بازیکنان باتجربه، ترکیب خوبی را تشکیل می دهند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.