کد خبر : 102348
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1396 - 13:28
دسته‌بندی نشده
-

مظفر: تا آخر بازی با تایلند تقاص نیمه اول را پس دادیم/باید برای بازی با ژاپن تمرکز کنیم

مظفر: تا آخر بازی با تایلند تقاص نیمه اول را پس دادیم/باید برای بازی با ژاپن تمرکز کنیم
سرمربی تیم فوتسال زنان ایران گفت: در نیمه اول بازی با تایلند خوب نبودیم و تا آخر مسابقه تقاص همان نیمه اول را پس دادیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر بعد از باخت تیم فوتسال زنان ایران مقابل تایلند در بازی های داخل سالن آسیا، گفت: همانطور که انتظار می رفت، بازی سختی با تایلند داشتیم. حوادث بازی در این مسابقه به سود ما رقم نخورد. در نیمه اول داور برای تایلند یک پنالتی گرفت که صرفنظر از درست یا غلط بودن تصمیم داور، این پنالتی روی روند بازی اثر گذاشت.

سرمربی تیم فوتسال زنان تصریح کرد: ما در نیمه اول خوب نبودیم و آنچه از بازیکنانم انتظار داشتم، اجرا نشد. در نیمه دوم خیلی خوب کار را شروع کردیم و ادامه دادیم ولی فرصتهایمان به گل تبدیل نشد تا اینکه پنالتی دوم برای تایلند اعلام شد و آنها گل دوم را زدند. در مجموع فوتسال ورزشی است که وقتی با تیم مقابل همسان باشید، باید اتفاقات بازی به شما یاری کند که در این بازی برای ما اینطور نشد.

مظفر تصریح کرد: ما تا پایان این بازی تقاص نیمه اول را پس دادیم. می خواستیم با شکست تایلند صدرنشین شویم و در نیمه نهایی بازی راحت تری داشته باشیم ولی حالا کار ما نسبتا سخت شد و باید به مصاف ژاپن برویم. باید برای این مسابقه تمرکز کنیم تا ان شاءالله پیروز شویم و به فینال برسیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.