کد خبر : 102352
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1396 - 14:41
-

کریمی :تیم ما ۳۰ موقعیت گل داشت /با صعود به فینال این نتیجه را فراموش می کنیم

کریمی :تیم ما ۳۰ موقعیت گل داشت /با صعود به فینال این نتیجه را فراموش می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی پس از پایان بازی با تایلند، اظهار کرد: بازی بسیار سختی را مقابل تایلند انجام دادیم، شانس با ما یار نبود. تیم ما ۳۰ موقعیت گل داشت در صورتی که تیم تایلند تنها ۱۸ موقعیت گل داشت. نتیجه‌ را واگذار کردیم. بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی پس از پایان بازی با تایلند، اظهار کرد: بازی بسیار سختی را مقابل تایلند انجام دادیم، شانس با ما یار نبود. تیم ما ۳۰ موقعیت گل داشت در صورتی که تیم تایلند تنها ۱۸ موقعیت گل داشت. نتیجه‌ را واگذار کردیم.
بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص دیدار بعدی این تیم گفت: باید بازی با تایلند را فراموش کنیم و به بازی نیمه نهایی خود که مقابل ژاپن قرار خواهیم گرفت باید فکر کنیم تا در صورت پیروزی مقابل ژاپن و صعود به فینال نتیجه‌ مقابل تایلند را فراموش کنیم. بازی با ژاپن بسیار سخت است، اما ما نیز همیشه مرد روزهای سخت بوده ایم. ان‌شاء‌الله که این نتیجه‌ را جبران خواهیم کرد. در این دیدار شانس اصلا شانس با ما یار نبود، از ۳۰ موقعیت گل حتی یک مورد هم گل نشد، اینها همه جزو بدشانسی‌های ورزش محسوب می‌شود. امیدوارم که در بازی مقابل ژاپن شانس با تیم ما یار باشد تا به فینال صعود کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.