کد خبر : 103856
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1396 - 12:36
-

کمالی:تعطیلی تمرینات ارژن تصمیم مدیریت باشگاه بوده است/مشخص نیست وضعیت تیم ارژن چه خواهد شد

کمالی:تعطیلی تمرینات ارژن تصمیم مدیریت باشگاه بوده است/مشخص نیست وضعیت تیم ارژن چه خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال ارژن از همان ابتدای لیگ برتر شرایط خوبی نداشت و اگر بعضی قول و قرارها نبود، به خاطر مشکلات مالی در لیگ برتر شرکت نمی کرد. این مشکلات ارژن تا جایی ادامه یافت که حتی اعضای کادر فنی این تیم از جیب خود هزینه کردند و با هر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال ارژن از همان ابتدای لیگ برتر شرایط خوبی نداشت و اگر بعضی قول و قرارها نبود، به خاطر مشکلات مالی در لیگ برتر شرکت نمی کرد. این مشکلات ارژن تا جایی ادامه یافت که حتی اعضای کادر فنی این تیم از جیب خود هزینه کردند و با هر قیمتی بود، تیم را تا نیم فصل رساندند.

حالا و در شرایطی که چیزی تا شروع نیم فصل دوم باقی نمانده، تمرینات ارژن تعطیل شده و مدیران باشگاه تاکید کرده اند پولی برای هزینه های تیم در نیم فصل دوم هم پرداخت نمی کنند.

حمید کمالی سرمربی تیم ارژن تصریح کرد: بعضی ها عنوان کرده بودند تیم ما اعتصاب کرده که چنین چیزی درست نیست. تعطیلی تمرینات تصمیم مدیریت باشگاه بوده است. حتی اعلام کرده اند بازیکنان رضایتنامه هایشان را بگیرند.

وی تاکید کرد: شنیده ام که از قزوین برای خرید امتیاز تیم اقدام کرده اند ولی چیز قطعی در این ارتباط ندیده ام و مشخص نیست وضعیت تیم ارژن چه خواهد شد.

منبع:مهر

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

آگاه چهارشنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۰۱

سیاه باز ی‌ بس آقای کمالی.