کد خبر : 105530
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1396 - 12:07
-

شمس: همه تیم‌ها با انگیزه مضاعف به مصاف گیتی‌پسند می‌آیند/ تورنمنت اصفهان با این تیم‌ها دردی از تیم ملی دوا نمی‌کند

شمس: همه تیم‌ها با انگیزه مضاعف به مصاف گیتی‌پسند می‌آیند/ تورنمنت اصفهان با این تیم‌ها دردی از تیم ملی دوا نمی‌کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس پس از پیروزی تیمش برابر ارژن شیراز اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود و هرگز انتظار نداشتیم تیم ارژن این چنین با انگیزه بازی کند. زمانی که تیم ما ۲ بر صفر جلو بود، ارژن بازی را رها نکرد تا بالاخره توانست بازی را به تساوی بکشاند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس پس از پیروزی تیمش برابر ارژن شیراز اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود و هرگز انتظار نداشتیم تیم ارژن این چنین با انگیزه بازی کند. زمانی که تیم ما ۲ بر صفر جلو بود، ارژن بازی را رها نکرد تا بالاخره توانست بازی را به تساوی بکشاند. بازیکنانم با تمرکز خوبی بازی کردند و با احتمال اینکه حتی در ثانیه‌های پایانی به گل دست پیدا کنیم توانستیم با تعویض‌هایی که انجام دادیم پیروز میدان باشیم.

وی افزود: به دلیل اینکه سال گذشته این تیم قهرمان لیگ شده است، هر تیمی در مقابل گیتی‌پسند قرار می‌گیرد با تمام انگیزه‌شان به مصاف با تیم ما می‌آیند.

سرمربی گیتی‌پسند تصریح کرد: فیلم بازی ارژن برابر مقاومت را مشاهده کرده بودیم، این چنین بازی نمی‌کردند. در کل این ۳ امتیاز شیرین بود ولی با تفاضل خوبی پیروز نشدیم. امیدوارم در ادامه بتوانیم بهتر از این بازی کنیم.

شمس درباره قضاوت تیم داوری نیز گفت: داوری خوب عملکرد و از نظر من ایرادی نداشتند و در نتیجه بازی موثر نبودند.

وی درباره گل مردود تیم حریف نیز گفت: قانون جدید می‌گوید اگر دیرک دروازه در حین بازی جابه‌جا شود باید بازی متوقف شود. این قانون جدید است که من از آن اطلاعی ندارم ولی داوران بازی پرتجربه هستند و امروز باعث شد از آن‌ها یک قانون جدید را یاد بگیریم.

سرمربی گیتی‌پسند درباره شایعه برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتسال در اصفهان گفت: اگر ایران با تیم‌های‌ملی آرژانتین، برزیل، اسپانیا و ایتالیا بازی کند باعث پیشرفت‌اش می‌شود اما اینکه ایران با تیم‌های همچون آذربایجان، قزاقستان و روسیه بخواهد بازی کند دردی از این تیم دوا نخواهد شد که اکنون شنیده می‌شود با این تیم‌ها دیدار خواهد کرد.

وی ادامه داد: من با برگزاری این مسابقات در این زمان مخالف هستم چراکه اکنون میانه لیگ هستیم و تیم ما در حال نتیجه‌گیری است. گیتی‌پسند دارای بازیکنان ملی‌پوش زیادی است و احتمال اینکه در این مسابقات مصدوم شوند هست. ای کاش فدراسیون از برگزاری این جام بگذرد چراکه بی حاصل است.

شمس درباره متحول شدن این تیم پس از برکناری افضل و آمدنش به تیم اظهار داشت: کار خاصی در تیم انجام ندادم و فقط روی روحیه بازیکنانم کار کردم. معمولا هر تیمی نتیجه نگیرد سرمربی خود را عوض می‌کند تا به تیم شوک وارد شود. فکر می‎کنم یک شوک تغییر باعث شد تا بازیکنان از خواب بیدار شوند وگرنه تیم همان تیم افضلی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

تیم گیتی گسند تا امروز همش با تیم های ته جدول اونم داخل خونه بازی کرده که بدون مربی بهتر از این نتیجه می گرفت عیار شمس در بازی با تاسیسات و مس و حفاری معلوم میشه وگرنه این تیم ها رو گیتی بدون مربی با نتایج بهتری شکست می داد

علی شنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰:۵۹

ممنون از آقای افضل که این چنین با دید باز و بصیرت مثال زدنی به قضیه می نگرند. البته بد نیست این را هم اضافه کنیم که این تیم بدون مربی اگر به مسابقات آسیایی رفته بود احتمالا اول میشد. بدون مربی