کد خبر : 108713
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1396 - 10:09
-

ناصری: خوشحالم با کسب ۳ امتیاز به صدر جدول نزدیک شدیم/شانس داریم اما قهرمانی‌مان بعید است

ناصری: خوشحالم با کسب ۳ امتیاز به صدر جدول نزدیک شدیم/شانس داریم اما قهرمانی‌مان بعید است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری  بعد از بازی تیم فوتسال تأسیسات دریایی مقابل مقاومت قرچک که منجر به پیروزی چهار بر یک تأسیسات شد، گفت:‌ بازی خوب و سنگینی بود. هر دو تیم واقعاً توانستند در این دیدار یک بازی خوب به نمایش بگذارند و دلیل این نمایش خوب این بود که هر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری  بعد از بازی تیم فوتسال تأسیسات دریایی مقابل مقاومت قرچک که منجر به پیروزی چهار بر یک تأسیسات شد، گفت:‌ بازی خوب و سنگینی بود. هر دو تیم واقعاً توانستند در این دیدار یک بازی خوب به نمایش بگذارند و دلیل این نمایش خوب این بود که هر دو تیم به دور از هرگونه حاشیه و هیاهو پای به این دیدار گذاشتند.

وی در ادامه گفت: تیم مقاومت قرچک یکی از تیم‌های خوب و با ریشه فوتسال ایران است و ما امروز توانستیم با توجه به آنالیزی که در این هفته داشتیم این تیم را به خوبی مهار کنیم. ما در این بازی سه بازیکن اصلی خود مصطفی نظری، مهدی جاوید و مجید رئیسی را در اختیار نداشتیم.

سرمربی فوتسال تأسیسات دریایی گفت: با توجه به پیروزی هفته قبل در مقابل شهرداری ساوه خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز این دیدار را بگیریم و خود را به صدر جدول نزدیک کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا تأسیسات شانس قهرمان شدن را دارد، گفت:‌ روی کاغذ ما شانس قهرمانی داریم اما بعید می‌دانم که قهرمان شویم البته کوچکترین لغزش دو تیم گیتی‌پسند و سونگون می‌تواند در سه هفته آتی به ما کمک زیادی کند. ما ناامید نیستیم و تا آخرین لحظه برای رسیدن به هدف خود می‌جنگیم و دست از هیچ کوشش و تلاشی برنخواهیم داشت.

ناصری در پایان در رابطه با داوری این دیدار نیز گفت: خدا را شکر در این هفته‌های شاهد داوری‌های خوبی در لیگ هستیم و داوری امروز هم به خوبی توانست بازی را کنترل کنند و در کل داوری خوب بود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.