کد خبر : 108754
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1396 - 14:31
-

خوراکچی:افرادی مثل تارقلی زاده افتخار فوتسال ایران هستند/ وظیفه من تبدیل چالش به فرصت است/ گیتی پسند تنوع تاکتیک داشت

خوراکچی:افرادی مثل تارقلی زاده افتخار فوتسال ایران هستند/ وظیفه من تبدیل چالش به فرصت است/ گیتی پسند تنوع تاکتیک داشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی سرمربی تیم پارسیان شهرقدس اظهار کرد: قبل از بازی مقابل گیتی پسند می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم، و حق اشتباه مقابل این تیم نداشتیم. گیتی پسند تیم پر مهره‌ای است که بازیکنان من با شایستگی توانستند در مقابل این تیم بازی کنند و صحنه‌های بسیار زیبایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی سرمربی تیم پارسیان شهرقدس اظهار کرد: قبل از بازی مقابل گیتی پسند می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم، و حق اشتباه مقابل این تیم نداشتیم. گیتی پسند تیم پر مهره‌ای است که بازیکنان من با شایستگی توانستند در مقابل این تیم بازی کنند و صحنه‌های بسیار زیبایی را خلق کردند، هرچند نتیجه بازی به نفع ما نبود اما تحسین همگان را برانگیختیم. در پایان بازی علی تارقلی زاده مسئول توسعه فوتسال AFC با حضور در رختکن ما تاکید کرد فارغ از نتیجه هر دو تیم فوتسال زیبایی به نمایش گذاشتید.
وی افزود: حضور بازیکنان خوب و با کیفیت در گیتی پسند در کنار کادر فنی مجرب این اجازه را به آن‌ها می‌دهد که تنوع تاکتیک داشته باشند و در هر لحظه از بازی سیستم خود را تغییر می‌دادند. بازیکنان من نیز با جسارت بازی کردند ولی تنها ۱۰ دقیقه توانستیم مقاومت کنیم و بعد از آن تحت فشار تیم گیتی پسند دچار افت شدیم. در واقع اسیر قدرت گیتی پسند شدیم هر چند این نتیجه ذره‌ای از ارزشهای بازیکنان پارسیان کم نمی‌کند.
وی ادامه داد: پارسیان تیم دست و پا بسته‌ای نیست و ۳ بازی دیگر تا پایان لیگ داریم که ۲ بازی در خانه است باید سخت کوش و پر تلاش ظاهر شویم. هفته آینده با تیم شهروند ساری مقابل تماشاگران خودمان بازی می‌کنیم تیمی که یکی از قدریمی ترین تیم‌های تاریخ لیگ برترفوتسال ایران است. امیدوارم به کمک تماشاگران با تمریناتی که در طول هفته انجام می‌دهیم با تلاش و انگیزه‌ای که در بازی خواهیم داشت به پیروزی برسیم و بطور قطع این تیم سال آینده در لیگ برتر می‌ماند. من به عنوان یک مربی باید بتوانم چالشها را به فرصت برای تیمی که هدایت آن را بر عهده دارم تبدیل کنم و تا آخرین لحظه برای موفقیت تیم مجموعه تیم تلاش خواهد کرد.
سرمربی تیم پارسیان شهر قدس در خصوص هدایت تیمش از روی سکوها گفت: در بازی مقابل فرش آراء متاسفانه داور مسابقه اشتباهات زیادی داشت. عرض پیما داور خوبی است اما زمانی که اشتباه می‌کند تمرکز خود را از دست می‌دهد و موجب می‌شود اشتباهات بیشتری را انجام دهد. مساله ای که بیشتر ما را آزار می‌دهد این است که اشتباه داوری محرومیت ندارد اما من مربی و تیمم باید قربانی این مساله شویم.
وی تاکید کرد: تبعات و ترکشهای بازی مقابل فرش آرا تا بازی مقابل گیتی پسند برای من و پارسیان ادامه داشت بخصوص برای من بسیار گران تمام شد و حتی اعتبار ورزشی خود را در این مساله به میان آوردم. چرا نمی‌توانیم در خصوص گزارشاتی که به کمیته انضباطی ارسال می‌شود از خود دفاعی داشته باشیم. دو امتیاز از ما گرفته شد در مقابل گیتی پسند اجازه نداشتم کنار تیمم باشم اینها به تیم ضربه می زند.
خوراکچی خاطر نشان کرد: همیشه به داوران در زمان برد وباخت تیمم احترام گذاشتم، اما مساله بازی مقابل فرش آراء خیلی سنگین بود، اینقدر از اشتباهات داور مطمئن بودم که در تمامی رسانه‌ها اعلام کردم اگر اشتباه از من است از او عذرخواهی می‌کنم اما اگر ثابت شد او اشتباه کرده، او باید در خصوص این اشتباه توضیح دهد.
وی با اشاره به فعالیت‌های علی تارقلی زاده گفت: باید از وی به پاس تلاشهایی که در حوزه رشد و توسعه فوتسال در قاره کهن آسیا انجام داده است تشکر کرد. فردی که مایه افتخار فوتسال ایران است. حضور وی در دیدار مقابل گیتی پسند و در ادامه آمدن به رختکن تیم ما انگیزه زیادی به بازیکنان داد. بودن چنین افرادی در کنار فوتسال موجب بالا رفتن انگیزه تیم‌ها می‌شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.