کد خبر : 108826
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1396 - 11:59
دسته‌بندی نشده
-

بی‌غم:ما هم دوست داریم قهرمانی‌مان را زودتر قطعی کنیم/ پیروزی مقابل هیئت فوتبال استرس را از بازیکنان ما دور کرد

بی‌غم:ما هم دوست داریم قهرمانی‌مان را زودتر قطعی کنیم/ پیروزی مقابل هیئت فوتبال استرس را از بازیکنان ما دور کرد
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: با بردی که هفته گذشته مقابل تیم فوتسال هیئت فوتبال قم کسب کردیم،‌ بازیکنان‌مان از استرس دو تساوی متوالی خارج شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم درباره شرایط تیم مس سونگون برای دیدار مقابل مقاومت البرز اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت تیم خوب است. با بردی که هفته گذشته مقابل تیم فوتسال هیئت فوتبال قم کسب کردیم،‌ بازیکنان‌مان از استرس دو تساوی متوالی خارج شدند و شرایط تیم بهتر شد. دو بازیکن مصدوم ما هم خدا را شکر به جمع‌مان اضافه شده‌اند و در این هفته می‌توانند ما را همراهی کنند.

«تیم مس با کسب چهار امتیاز از سه دیدار باقیمانده،‌ قهرمانی خود را قطعی می‌کند»، وی درباره این موضوع تصریح کرد: ما فعلاً به جدول کاری نداریم، روز گذشته هم به بازیکنانم گفتم که به هیچ وجه توجهی به شرایط جدول نداشته باشند. ما تمام تمرکزمان روی دیدار  برابر مقاومت البرز است و تلاش می‌کنیم سه امتیاز این دیدار را تقدیم هواداران کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در پایان خاطرنشان کرد: ما هم دوست داریم کار به هفته آخر کشیده نشود و زودتر قهرمانی‌مان را قطعی کنیم،‌ اما همان‌طور که گفتم فعلاً به این چیزها فکر نمی‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.