کد خبر : 111285
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1396 - 10:12
-

اسماعیل‌پور:احمدی و بهادری را واقعا درک می‌کنم/انتظارات از تیم ملی فوتسال به بازیکنان فشار می‌آورد

اسماعیل‌پور:احمدی و بهادری را واقعا درک می‌کنم/انتظارات از تیم ملی فوتسال به بازیکنان فشار می‌آورد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیل پور درباره برنامه های آماده سازی تیم ملی فوتسال ایران برای جام ملتهای آسیا، گفت: بازی های تدارکاتی خوبی را برگزار کردیم. ما از دل لیگ بیرون آمدیم و احساس خستگی یک مقدار با بازیکنان هست ولی این دلیل نمی شود در جام ملتها نتیجه نگیریم. با اقتدار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیل پور درباره برنامه های آماده سازی تیم ملی فوتسال ایران برای جام ملتهای آسیا، گفت: بازی های تدارکاتی خوبی را برگزار کردیم. ما از دل لیگ بیرون آمدیم و احساس خستگی یک مقدار با بازیکنان هست ولی این دلیل نمی شود در جام ملتها نتیجه نگیریم. با اقتدار و انگیزه ای که در بازیکنان و کادر فنی هست، ان شاءالله بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

ملی پوش فوتسال ایران افزود: جام ملتهای آسیا شرایط خودش را دارد. ما برای دفاع از عنوان قهرمانی به تایپه می رویم. مطمئنا کار سختی داریم چون تمام تیم ها هدفشان گرفتن ایران است.

اسماعیل پور که در آستانه دوره گذشته جام ملتهای آسیا از تیم ملی خط خورد، درباره غیبت حمید احمدی و قدرت بهادری در این دوره از بازی ها، گفت: واقعا این دو بازیکن را درک می کنم. خود من در دوره گذشته در آستانه مسابقات خط خوردم. نمی خواهم به گذشته برگردم. الان به خاطر مصدومیت حمید احمدی واقعا ناراحتم. قدرت بهادری هم به خاطر تصمیم کادر فنی در لیست تیم ملی قرار نگرفت. من شرایط آنها را درک می کنم و امیدوارم در بازی های بعدی به تیم ملی کمک کنند چون زحمت زیادی برای ایران کشیده اند.

وی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا ایران می تواند عنوان قهرمانی اش در آسیا را تکرار کند؟ تصریح کرد: شرایط سخت است. همه می گویند کار تیم ملی راحت است و انتظارات از ملی پوشان بالاست. این انتظارات فشار را روی بازیکنان بیشتر می کند. کار سختی داریم ولی تلاش می کنیم نتایج خوبی بگیریم و قهرمان شویم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.