کد خبر : 113177
تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1396 - 12:18
-

طباطبایی: حضور مربیان لیگ برتری، سطح مسابقات وکلا را بالا برده است

طباطبایی: حضور مربیان لیگ برتری، سطح مسابقات وکلا را بالا برده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید مجتبی طباطبایی مسئول برگزاری دومین المپیاد ورزشی وکلای دادگستری با اشاره به برگزاری منظم ده ساله رشته فوتسال ما بین کانون های وکلای دادگستری کشور خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروز شاهد آن هستیم که هر ساله تعداد تیم های شرکت کننده در این مسابقات بیشتر می شود و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید مجتبی طباطبایی مسئول برگزاری دومین المپیاد ورزشی وکلای دادگستری با اشاره به برگزاری منظم ده ساله رشته فوتسال ما بین کانون های وکلای دادگستری کشور خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروز شاهد آن هستیم که هر ساله تعداد تیم های شرکت کننده در این مسابقات بیشتر می شود و از لحاظ کیفی نیز سطح مسابقات رو به پیشرفت است. حضور مربیان لیگ برتری در کنار وکلای پایه یک دادگستری باعث رشد و پیشرفت فوتسال شده است.
بنیان گذار ورزش در بین کانون های وکلای کشور یادآور شد: از سال ۸۶ مسابقات فوتسال وکلا هر ساله برگزار شده و امسال نیز خوشحالیم میزبان ۲۰ تیم از سراسر کشور بودیم.
طباطبایی افزود: اصل رفاقت در کنار رقابت در این دوره از مسابقات بیش از همه به چشم می خورد و حضور چهره های تاثیر گذار ورزش همچون آقایان حسین شمس، سید محمد ناظم الشریعه، محمد کشاورز، عباس ترابیان، محمد حسین عراقی زاده، محمود نصیرلو و بزرگان رشته فوتسال در این دوره از مسابقات باعث پیشرفت چشمگیر ورزش در بین وکلا شده است.
وی یادآور شد: قهرمان مسابقات وکلای دادگستری کشور با نظر کمیته فوتسال قرار است در لیگ دسته سوم کشور قرار بگیرد و رقابت ورزش قهرمانی خود را آغاز کند.
مسئول برگزاری دومین المپیاد ورزشی کانون های وکلای دادگستری خبر از پیشنهاد برگزاری جام فوتسال وکلای جهان داد و افزود: خوشبختانه امروز بعد از ۱۰ سال تلاش می توان اعلام کرد که سطح مسابقات فوتسال کانون های وکلای ایران به حدی رسیده که به راحتی می توان میزبان مسابقات فوتسال وکلای جهان باشیم.
دومین دوره المپیاد ورزشی وکلای دادگستری به میزبانی کانون وکلای اصفهان و در جزیره کیش در حال برگزاری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.