کد خبر : 114250
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1397 - 18:10
-

عذر خواهی از خبرنگاران،تشکر از مهناز افشار

عذر خواهی از خبرنگاران،تشکر از مهناز افشار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران درباره حواشی به وجود آمده در بازی روز گذشته و اینکه اعلام شده بود این بازی بدون حضور تماشاگران خواهد بود، عنوان کرد: درخواست ما یک هفته قبل از آمدن اوکراین به ایران است. ما از فدراسیون خواسته بودیم یک بازی با حضور تماشاگران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران درباره حواشی به وجود آمده در بازی روز گذشته و اینکه اعلام شده بود این بازی بدون حضور تماشاگران خواهد بود، عنوان کرد: درخواست ما یک هفته قبل از آمدن اوکراین به ایران است. ما از فدراسیون خواسته بودیم یک بازی با حضور تماشاگران و یک بازی بدون حضور آنها برگزار شود.

مظفر افزود: نمی‌توانم همه چیز را بگویم. یکسری از مسائل اسرار درون‌تیمی است و فکر می‌کنم به نفع تیم است. من شخصی نیستم  که همه چیز را پنهان کنم. ما فقط می‌خواستیم یک بازی در فضای آرام باشد تا از نظر ذهنی و فنی مسائل را زیر نظر بگیریم. من وارد جزئیات نمی‌شوم اما این موضوع به دلیل منفعت تیم بود. می‌خواستیم بچه‌ها فضایی را که استادیوم خالی است و مشوق ندارند را هم تجربه کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چیزی را که شما می‌خواستید انجام نشد و در نهایت تماشاگران وارد سالن شدند، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چه چیز باعث شد تا تماشاگر بیاد. تقصیر فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش هم نبود. البته از این موضوع ناراحت نیستم. فدراسیون اعلام کرده بود بازی دوم بدون حضور تماشاگران است. ما بازی مقابل هواداران را تجربه کرده بودیم و می‌خواستیم یک بازی در سکوت انجام شود که نشد. من از همه خبرنگاران هم عذرخواهی می‌کنم. شما می‌دانید چقدر برای ما مهم هستید.نمی‌توانم در این سیاستگذاری‌های کلان اظهار نظری کنم و تصمیمش را من نمی‌گیرم که توان تصرفی در آن داشته باشم. اگر دست من بود مسلما دلمان می‌خواست که خبرها انعکاس پیدا کند. متاسفم که نتوانستید بازی را ببینید. فکر می‌کنم اگر از ابتدا اعلام کنند و آمادگی‌اش وجود داشته باشد مشکلی برای حضور خبرنگاران در سالن مسابقه پیش نمی‌آید، چون قرار بود این بازی بدون تماشاگر برگزار شود و این مشکلات به وجود آمده است.

به شما قول می‌دهم تفکر ما در مورد حضور خبرنگاران و تماشاگران مثبت است. تا الان چند بازی برگزار کرده‌ایم و هیچ مشکل خاصی پیش نیامده است، بنابراین فکر نمی‌کنم اراده کسی بر این باشد که تماشاگر و خبرنگار در سالن حضور پیدا نکند.

سرمربی تیم ملی ایران درباره انتقاد مهناز افشار درباره بازی دوم که قرار بود بدون حضور تماشاگران باشد، گفت: او بازی اول را آمده بود و من از او تشکر می‌کنم. هنرمندان دیگر هم می‌خواستند بازی دوم بیایند نمی‌دانم شاید اطلاع‌رسانی درستی نشده بود. شاید اگر آنها می‌دانستند همان بازی اول می‌آمدند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.