کد خبر : 116491
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 خرداد 1397 - 16:16
-

درودگر: الان زمان مناسبی برای وضع این قانون نیست/ فوتسال هر روز به عقب تر می رود

درودگر: الان زمان مناسبی برای وضع این قانون نیست/ فوتسال هر روز به عقب تر می رود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، صادق درودگر در مورد قانون لژیونر شدن بازیکنان فوتسال که باید تا قبل از شروع لیگ ایران در باشگاه خود حضور داشته باشند،گفت: در فوتسال باید قوانینی را وضع کنیم که باعث رشد و توسعه این رشته شود به این دلیل که باشگاه‌های ما از لحاظ مالی ضعیف هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، صادق درودگر در مورد قانون لژیونر شدن بازیکنان فوتسال که باید تا قبل از شروع لیگ ایران در باشگاه خود حضور داشته باشند،گفت: در فوتسال باید قوانینی را وضع کنیم که باعث رشد و توسعه این رشته شود به این دلیل که باشگاه‌های ما از لحاظ مالی ضعیف هستند و سرمایه‌گذاری در فوتسال کم است و متأسفانه باشگاه‌های ما به دلیل وضعیت مالی بدی که وجود دارد یکی یکی از فوتسال خداحافظی می‌کنند و بازیکنان ما آنچه را که حقشان است را به دست نمی آورند. من یادم هست یک زمان در تام ایران خودرو بازیکنان فوتسال قراردادی حدود ۷۰-۸۰ میلیون تومان بود که در آن زمان والیبالیست‌های ملی پوش قرارداشان ۳۰ الی ۴۰ میلیون تومان بوده است. در حال حاضر همه چیز برعکس شده در والیبال قراردادها افزایش و چیزی حدود یک ملیارد است و بازیکنان فوتسال قراردادشان به ۱۰۰ میلیون یا ۱۵۰ میلیون نمی‌رسد.

 رییس سابق کمیته فوتسال گفت: یکی دو مورد استثنا در فوتسال وجود دارد شاید یک بازیکنی بتواند درآمد بیشتری نسبت به سایر بازیکنان داشته باشد البته این موضوع (لژیونر) با حمایت و رضایت باشگاه است ما نباید قانونی را که باید از سال ۲۰۱۹ اجرایی شود را از همین الان پیش دستی و اجرا کنیم. این موضوع زیبا نیست ما باید به شرایط و کیفیت فوتسال خودمان نگاه کنیم و به آن اهمیت دهیم و الان وقت مناسبی نیست که بخواهیم این قانون را اجرایی کنیم.

نائب ریس سابق کمیته فوتسال آسیا گفت: ما  اول باید بتوانیم انگیزه را در بین جوانان و نوجوانان افزایش دهیم نه اینکه با قوانین دست و پا گیر جلوی پیشرفت آنها و فوتسال را بگیریم. زمانی حضور بانوان در فوتسال کم بود اما الان می‌بینیم حضور آنان بسیار زیاد شده است. شما ببینید فوتبال ساحلی چه زیبا و با برنامه در حال اجرا شدن است و در مقابل فوتسال قرار گرفته است اما فوتسال برعکس شده و هر روز به عقب تر می رود.این موضوع  زیبا نیست و  فوتسال باید راه خودش را طی کند تا به مقصد برسد و نه اینکه بخواهیم هر دقیقه قوانین سخت‌تر و دست و پاگیر را برایش اجرا کنیم.

منبع: فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ahmad سه شنبه , ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۹:۲۳

واقعا درود به شرفت ، کفاشیان که رفته روسیه عشق و حال ، ترابیان هم فعلا باید پاسخگوی ۷۵۰۰۰ دلار باشه بقیه ام که خوابن دمت گرم سلطان که هنوز به فکر فوتسالی