کد خبر : 117352
تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1397 - 10:10
-

عالیقدر:امیدوارم از بازی‌های آینده طوری بازی کنیم که شایسته گیتی‌پسند است/گل زدن در فوتسال هنر زیادی نیست

عالیقدر:امیدوارم از بازی‌های آینده طوری بازی کنیم که شایسته گیتی‌پسند است/گل زدن در فوتسال هنر زیادی نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهران عالیقدر پس از پیروزی گیتی‌پسند برابر مقاومت البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شاکرم که بعد از تمرینات بسیار بازی اول را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، بازی برای هر دو تیم سخت بود و نتوانستیم توقع هواداران را برآورده کنیم. وی افزود: امیدوارم از بازی‌های آینده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهران عالیقدر پس از پیروزی گیتی‌پسند برابر مقاومت البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شاکرم که بعد از تمرینات بسیار بازی اول را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، بازی برای هر دو تیم سخت بود و نتوانستیم توقع هواداران را برآورده کنیم.

وی افزود: امیدوارم از بازی‌های آینده طوری بازی کنیم که شایسته گیتی‌پسند است البته تیم حریف هم بسیار خوب بود؛ مقاومت می‌تواند یقه تیم‌های بزرگ را بگیرد.

بازیکن تیم گیتی‌پسند در خصوص گلزنی خود گفت: گل زدن در فوتسال هنر زیادی نیست، بازیکن می‌تواند در هر صحنه‌ای گل بزند اما از بازیکنان تشکر می‌کنم؛ دو اردوی سنگین داشتیم و کسب ۳ امتیاز در بازی اول بسیار مهم بود.

عالیقدر با اشاره به ادامه لیگ تصریح کرد: گیتی‌پسند یک تیم پر‌افتخار است، این تیم از ریشه یک تیم قهرمان است البته همه تیم‌ها امسال خوب هستند و بازی‌ها هم پلی‌آف برگزار می‌شود و شرایط برای قهرمانی سخت‌تر است؛ هدف گیتی‌پسند مشخص و قهرمانی است و تلاشمان را می‌کنیم به هدف باشگاه و کادر فنی برسیم، البته از بازی اول صحبت در این مورد سخت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

یه دونه ای آقای عالی قدر