کد خبر : 122547
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مهر 1397 - 19:27
-

شاگردان لک امتیاز و تفاضل گل را باهم می‌خواستند/ استفاده از گلر دوم در گیتی‌پسند

شاگردان لک امتیاز و تفاضل گل را باهم می‌خواستند/ استفاده از گلر دوم در گیتی‌پسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در قالب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال کشور، تیم گیتی‌پسند اصفهان میزبان اهورا بهبهان بود؛ این دیدار از ساعت ۱۷ در ورزشگاه پیروزی انجام شد. علی حاتمی، مصطفی زینی، علی‌رضا عبدالغنی و بهنام نبی‌پور قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. برای گیتی‌پسند، سپهر محمدی، محمد کشاورز، افشین کاظمی، سعید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در قالب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال کشور، تیم گیتی‌پسند اصفهان میزبان اهورا بهبهان بود؛ این دیدار از ساعت ۱۷ در ورزشگاه پیروزی انجام شد.

علی حاتمی، مصطفی زینی، علی‌رضا عبدالغنی و بهنام نبی‌پور قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

برای گیتی‌پسند، سپهر محمدی، محمد کشاورز، افشین کاظمی، سعید احمد‌عباسی، مهران عالیقدر،حسین حسینی، محمد زارعی، مهدی جاوید، مسلم اولادقباد، سعید افشاری، محمدحسین درخشانی و علی‌رضا جوان به میدان رفتند.

سعید ترابیده، فاضل بهمنی، رضا ظهرابی، سجاد مسیفی، رضا شایان‌پور، افشین کاروان، محسن فتاحی و سعید اسمی‌زاده ترکیب اهورا برای مصاف با سرخ‌پوشان را تشکیل دادند.

گل‌ها:

برای گیتی‌پسند مهدی جاوید دقیقه ۲ و ۱۳ و ۳۹ و ۳۹، محمد‌حسین درخشانی دقیقه ۷، مسلم اولادقباد دقیقه ۹ و سعید احمد‌عباسی دقیقه ۱۹ و ۲۷

برای اهورا بهبهان رضا شایان‌پور دقیقه ۱۵، رضا ظهرابی دقیقه ۳۵ و ۳۸

شرح بازی:

با شروع بازی سرخ‌پوشان توپ و میدان را در دست گرفتند، شاگردان لک در همان دقایق ابتدایی بازی تواسنتد توسط مهدی جاوید به‌گل برسند در ادامه روند این دیدار گیتی‌پسند مالکیت این بازی را در دست داشت، بازیکنان این تیم با فشارهای پیاپی توانستند توسط درخشانی و اولادقباد به دوگل دیگر برسند.

اواسط نیمه دوم شاگردان لک مجددا با تکیه بر مدیریت بازی تواسنتند به چهارمین گل خود در این دیدار برسند، بازیکنان اهورا تا قبل از گل چهارم هیچ موقعیت حساسی بر روی دروازه سپهر محمدی ایجاد نکردند اما در اواخر این نیمه با یک ضد حمله سریع و اشتباه خط دفاعی گیتی‌پسند اهورا به اولین گل خود در این دیدار رسید.

با آغاز نیمه دوم حملات اهورا جان گرفت، بهبهانی‌ها با پاس های کوتاه و سرعتی قصد باز کردن دروازه حسینی را داشتند اما در این امر موفق نبودند؛ در ادامه روند بازی سرخ‌پوشان مجددا با فشار بر روی دروازه حریف به ششمین گل خود در این بازی دست یافتند.

در ادامه این دیدار سرخ‌پوشان مجددا مالکیت توپ و میدان را در دست گرفتند و موقعیت‌های زیادی را نیز از دست دادند، در یکی از حملات گیتی‌پسند بازیکنان اهورا با یک توپ ربایی سریع و غفلت خط دفاعی سرخ‌پوشان توانستند به دومین گل خود در این دیدار برسند.

در اواخر نیمه دوم گیتی‌پسند برای بالابردن تفاضل گل خود نسبت به دیگر رغیبان دست به پاورپلی زد اما با بی‌دقتی بازیکنان این تیم اهورا بود که توسط ظهرابی به سومین گل خود در این دیدار رسید اما طولی نکشید که پاورپلی شاگردان لک جواب داد و مهدی جاوید هفتمین گل سرخ‌پوشان را به‌ثمر رساند، پس از شروع مجدد بازی آقای گل آسیا مجددا گلزنی کرد تا این دیدار با نتیجه۸ بر ۳ به نفع میزبان به پایان برسد.

حواشی:

* این دیدار بعد از چندین هفته وقفه، مجددا از شبکه اصفهان پخش شد.

* بازیکنان گیتی‌پسند با بنری مضمون به حمایت از بیمار خردسال اصفهانی(فاطمه دهقان) وارد میدان شدند.

* پیش از شروع این دیدار کادر مدیریتی و بازیکنان گیتی‌پسند با فاطمه دهقان خوش‌وبش کردند.

* مهدی پاسبانی سرپرست گیتی‌پسند به‌دلیل اخراج در هفته گذشته، بازی را از جایگاه نظار‌ه‌گر بود.

* تیم اهورا با ۲ بازیکن کمتر در لیست ۱۲ نفر وارد میدان شد.

* هوداران گیتی‌پسند از این دیدار استقبال خوبی به‌عمل آوردند.

* سیستم تهویه مجموعه پیروزی به‌خوبی عمل نکرده و دمای سالن به‌شدت افزایش یافته است.

* سرمربی اهورا در پایان نیمه اول نسبت به عملکرد داور به شدت معترض بود؛ ناظر بازی پس از تذکر به وی جو بازی را آرام کرد.

*در بین دو نیمه سپهر محمدی دروازه‌بان اول گیتی‌پسند جای خود را به سید حسین حسینی داد؛ لک برای بازی دادن به حسینی و استراحت محمدی این تعویض را انجام داد.

*سرخ‌پوشان علی‌رغم برتری نتیجه در این دیدار اواخر نیمه دوم دست به پاورپلی زدند؛ رضا لک برای بالا بردن تفاضل گل تیم خود دست به‌ ۵ نفره کردن تیم خود زد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.