کد خبر : 122828
تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1397 - 13:14
دسته‌بندی نشده
-

تقی‌پور: بازیکنانم فکر می‌کردند کار تمام شده‌است/نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم

تقی‌پور: بازیکنانم فکر می‌کردند کار تمام شده‌است/نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم
سرمربي تيم مس سونگون گفت: بعد از اختلاف گل بالايي كه ايجاد شد، بازيكنانم بازي را تمام شده در نظر گرفته بودند و همین کار ما را سخت کرد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی‌پور بعد از پیروزی تیمش مقابل فرش‌آرا اظهار کرد: در نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و تمام برنامه هایی که در تمرینات مرور کرده بودیم در زمین بازی  اجرا کردیم.
وی ادامه داد: بازیکنان در پایان نیمه اول به نتیجه دلخواه رسیدند، ولی با این حال در بین دو نیمه به بازیکنان گفتم فرش‌آرا شرایط بهتری در نیمه دوم خواهدداشت و فشار بیشتری خواهدآورد.
سرمربی تیم مس سونگون بیان کرد:در نیمه دوم فرش‌آرا با استفاده از شرایط میزبانی، فشار بیشتری بر روی دروازه ما ایجاد کرد. با توجه به اختلاف گلی که به وجود آمده بود، بازیکنان در نیمه دوم بازی را رها کردند، همین موضوع باعث شد تیم جوان فرش‌آرا شرایط را برایمان سخت کند.
وی تصریح کرد: بازیکنان در نیمه دوم فکر کردند همه چیز تمام شده، ولی خوشبختانه درسی که گرفتیم در نهایت با پیروزی مس سونگون همراه شد. باید بدانیم هر تعداد گل اگر از حریف جلو هستیم، بازی را تمام شده ندانیم.
وی گفت: کسب سه امتیاز برای تیم ما اهمیت داشت که خوشبختانه توانستیم آن را به دست آوریم.
تقی پور در خصوص عملکرد تیم فرش‌آرا در این بازی اظهار کرد: فرش‌آرا تیم خوبی است و در این چندسال تغییرات کمی داشته‌است، در نیمه دوم پیش بینی بازی سختی را داشتیم اما خدارا شکر  با تلاش بازیکنان سه امتیاز شیرین خارج از خانه را گرفتیم ، امیدوارم در پایان لیگ بتوانیم قهرمانی خود را تکرار کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.