کد خبر : 122860
تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1397 - 20:33
دسته‌بندی نشده
-

پیروزی سفیر گفتمان برابر سربازهای اصفهانی/ شکست صدرنشین برابر قعرنشین/ نبرد بالانشینان به نفع کرمانشاه/ توقف مقاومت تهران در خانه

پیروزی سفیر گفتمان برابر سربازهای اصفهانی/ شکست صدرنشین برابر قعرنشین/ نبرد بالانشینان به نفع کرمانشاه/ توقف مقاومت تهران در خانه
هفته چهارم رقابتهاي ليگ دسته اول فوتسال کشور در گروه ب، عصر دیروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته چهارم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه ب، عصر دیروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد:

شاهین کرمانشاه ۳ – ایرالکو اراک ۱

گلزنان:
پیام رستمی – رامین باباخانی – وحید ندری (کرمانشاه)
محمد شماعی (اراک)

این دیدار که بین تیم های دوم و سوم جدول برگزار می شد در نهایت با پیروزی شاهینی ها همراه بود. کرمانشاهی ها که نشان داده اند در خانه به سختی به تیمی امتیاز می دهند، این هفته نیز شاگردان موسوی را مغلوب کردند. با احتساب این سه امتیاز شاهینی ها به صدر جدول صعود کردند و تیم ایرالکو اراک با یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته به رده سوم جدول نزول کرد.

مقاومت تهران ۲ – شهرداری قزوین ۲

گلزنان:
محمد ماهرو – مهدی موحد (تهران)
سعید نعمتی – مهدی شیرمحمدی (قزوین)

تیم شهرداری قزوین که هفته گذشته در خانه پیروز شده بود، این هفته نیز موفق شد یک امتیاز ارزشمند را از چنگ سربازان تهرانی در آورد. این بازی در دقایق پایانی و در حالی که با برتری قزوینی ها همراه بود توسط مقاومتی ها به تساوی کشانده شد تا در خانه متحمل شکست نشده باشند. شاگردان باغبان صالحی در قزوین با کسب این یک امتیاز در رده هفتم قرار گرفته اند. شاگردان خدادادی در مقاومت که سه هفته است در حسرت کسب پیروزی قرار دارند، با کسب این تساوی خانگی، در رده ششم جدول قرار گرفتند.

 شاهد رامک شیراز ۱ – مقاومت عباس نژاد اقلید ۲

گلزنان:
سید محسن فقیه (شیراز)
گل بخودی (فقیه) – علیرضا مختار آبادی ( اقلید )

تیم انتهای جدولی عباس نژاد اقلید دست به کار بزرگی زد و در خارج از خانه برابر صدرنشین این گروه به پیروزی رسید. شیرازی ها که نتایج درخشانی را تا به این جای کار کسب کرده بودند گمان می کردند که کار راحتی برابر اقلیدی ها خواهند داشت؛ اما در خانه غافلگیر شدند تا علاوه بر از دست دادن سه امتیاز این دیدار، صدر جدول را هم از دست بدهند و به رده دوم جدول نزول کنند. اقلیدی ها با کسب این سه امتیاز شیرین خود را از انتهای جدول جدا ساختند و به رده پنجم رساندند.

سفیر گفتمان ۳ – رعد پدافند اصفهان ۱  

گلزنان:
حمید نصیری ۲ – محسن کبیریان (تهران)
محمدرضا احمدی (اصفهان)

تیم سفیر گفتمان کماکان روند سینوسی خود را حفظ کرده است؛ آن ها تا به این جای کار در خارج از خانه بازنده و در داخل تهران پیروز بوده اند. شاگردان تاجیک در این دیدار سربازان اصفهانی را مغلوب ساختند و با کسب شش امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفتند. شاگردان میرزایی در اصفهان نیز همچنان در حسرت کسب پیروزی قرار دارند و با کسب تنها دو امتیاز در قعر جدول حضور دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.