کد خبر : 125252
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 آبان 1397 - 15:57
-

ناظم الشریعه :همه از نوع نگاه به فوتسال ناراحت و گله مند هستند/ این توپ‌ها روی روند بازی بازیکنان تاثیر می‌گذارد/دوست داریم حسن زاده بهترین بازیکن شود

ناظم الشریعه :همه از نوع نگاه به فوتسال ناراحت و گله مند هستند/ این توپ‌ها روی روند بازی بازیکنان تاثیر می‌گذارد/دوست داریم حسن زاده بهترین بازیکن شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره‌ی روند تمرینات و مسابقات پیش رو تیم ملی اظهار کرد: بعد از لغو تورنمنت قزاقستان یک سری هماهنگی‌هایی با کشور روسیه انجام شد که یک مسابقه سه جانبه با همراه تیم اسلواکی در این کشور برگزار شود که این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره‌ی روند تمرینات و مسابقات پیش رو تیم ملی اظهار کرد: بعد از لغو تورنمنت قزاقستان یک سری هماهنگی‌هایی با کشور روسیه انجام شد که یک مسابقه سه جانبه با همراه تیم اسلواکی در این کشور برگزار شود که این مسابقات به امید خدا ۱۲ آذرماه انجام خواهد شد.

او در ادامه افزود: با توجه به اینکه لیگ فوتسال در حال برگزاری است سعی کردیم اردو‌های ۲ روزه برای تیم ملی فوتسال تدارک ببینیم، یکسری از بازیکنان از تیم (ب) و یکسری از بازیکنان قبلی را سعی کردیم برای این اردو جمع کنیم و سه اردوی ۲ روزه را برگزار خواهیم کرد و بعد از آن برای تورنمنت سه جانبه عازم اسلواکی خواهیم شد.

ناظم الشریعه تصریح کرد: از آنجایی که جایگاه باشگاه‌ها خیلی مهم است ما تنها ۲ روز برای ملی پوشان تمرین گذاشته ایم و همه‌ی تیم‌های لیگ از تاریخ برگزاری اردو‌ها رضایت دارند، دوشنبه ملی پوشان به تیم هایشان می‌پیوندند و تا جمعه در اختیار تیم‌های خود هستند. از لحاظ بدنی هم بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند.

او در خصوص توپ‌هایی که در لیگ برتر فوتسال استفاده می‌شود بیان کرد: من در جریان مشکلاتی که اخیرا برای تهیه توپ به وجود آمده نیستم، فعلا از همان توپ‌های همیشگی در تمرینات استفاده می‌کنیم. اما خبر دارم که تیم‌ها از وضعیت این توپ‌ها ناراحت هستند و مجبورند از آن‌ها استفاده کنند و توپ‌هایی که برای لیگ استفاده می‌شود اصلا شرایط خوبی ندارد و زود به زود پاره می‌شود و از کیفیت پایینی برخوردار هستند. اما فعلا تیم ملی از توپ‌های گذشته استفاده می‌کند.

وی در ادامه گفت: مسلما استفاده کردن بازیکنان در بازی‌های لیگ از این توپ‌ها روی روند بازی کردنشان تاثیر می‌گذارد، به خصوص از لحاظ روحی روی ملی پوشان تاثیر منفی می‌گذارد و اگر ما بخواهیم کیفیت خوب یک بازیکن را ببینیم باید بهترین امکانات را در اختیار آن بگذاریم. در کل به ابزار بازیکنان در لیگ برتر کاری نداریم و فقط بازیکنان برایم اهمیت دارند و سعی می‌کنیم در اردو‌های تیم ملی بهترین امکانات را در اختیارشان قرار دهیم، و هیچ مشکلی بابت امکانات در تیم ملی وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص آخرین وضعیت محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی اظهار کرد: سنگ سفیدی با تیمی که قرار بود در آن بازی کند قرارداد امضا کرده و تنها مشکل برای او در روادید بود که در ابتدا با روادید توریستی وارد ایتالیا شده بود و برای بازی کردن باید روادید کار بگیرد که برای حل همین مشکل به ایران می‌آید. تا جایی که خبر دارم او با همین تیم هم تمرین می‌کند و قرارداد را به امضا رسانده است.

ناظم الشریعه در خصوص حمایت‌های وزارت ورزش و فدراسیون از تیم ملی فوتسال گفت: از لحاظ پاداش هنوز پاداش‌های سال گذشته را دریافت نکرده ایم و آن نگاهی که فوتبال می‌شود هیچ گاه به فوتسال نمی‌شود و همه گله‌مند و ناراحت هستند، اما در رابطه با امکانات همه چیز کامل هست و هیچ مشکلی در این رابطه نداریم. اما همان طور که گفتم از لحاظ حقوق و مزایا مشکلات ادامه دارد، مسئولان باید به فوتسال بهتر نگاه کنند و نمی‌شود با اعتراض کردن تیم را به حاشیه برد؛ و نتایج خوب فوتسال در چند سال اخیر به دلیل این بوده که این تیم به حاشیه نرفته است و ما دنبال پول و مزایا خودمان هستیم، اما نمی‌شود با جنجال درست کردن آرامش تیم را بهم زد. در رابطه با مشکلات فوتسال شخصا خیلی پیگیری کردم در رابطه بازی با برزیل مسئولان گفتند نمی‌توانند بازی را برگزار کنند و ما تمام حرف‌ها را به کفاشیان و رئیس فدراسیون فوتبال گفته ایم و تنها وظیفه من است که آرامش را در تیم ملی حفظ کنم و مدیر تیم سایر مشکلات را پیگیری خواهد کرد. اولویت اول فدراسیون تیم ملی فوتبال است نه فوتسال، چون آن‌ها جام ملت‌های آسیا را در پیش دارند و مطمئن باشید همان طور که گفتم تمامی مشلات از جانب مدیر و سرپرست تیم پیگیری خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص انتخاب حسن زاده به عنوان یکی از کاندیدا‌های دریافت جایزه بهترین بازیکن سال ۲۰۱۸ فوتسال آسیا گفت: حسن زاده یک برند و افتخار فوتسال کشورمان است و باید قبول کنیم در آسیا برای او سر تعظیم فرو می‌آورند و ما خیلی دوست داریم همانند دوره‌های گذشته دوباره این عنوان را نصیب خودش کند. او کاپیتان تیم ملی است و یکی از کار‌های خوبی که همیشه انجام می‌دهد وقتی که عنوان مهمی را کسب می‌کند در مصاحبه می‌گوید همبازی‌های من باعث شده اند که این عنوان را کسب کنم. مسئله اخلاق در فوتسال خیلی مهم است و ستاره‌های فوتسال کشورمان در اخلاق جز بهترین‌ها بوده اند.
منبع:yjc

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا دوشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸

اقای ناظم مهدی جاوید بازیکن شما نیس فقط اصغر حسن زاده بازیکن شماس ؟؟؟؟؟

سینا دوشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸

چرا توانقد با جاوید لجی که میگی حسن زاده ای که هیچ نکته مثبتی بجزپارتی نداره جایزه رو ببره واقعا حرفه ای نیستی که حتی نظر میدی تومربی اصلا نباید بگی کی برنده بشه وقتی دوتا ازشاگردات هستن به لج شما برسه به حقش نه حسن زاده

نام دوشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴

اسم خودت رو گذاشتى مربى تیم ملى؟؟!!! تو مربى حسن زاده هستى نه تیم ملى بهتره برى خونه حسن زاده زندگى کنى !!!

نام ... دوشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳

این مطلب زمانی زده شده که اسم مهدی جاوید بین برترین ها نبوده . متاسفانه پایگاه خبری ابدیت نیست

علی سه شنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰:۴۳

چرا نظر بیخود و الکی میدهید؟
حسن زاده هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ اخلاقی و هم افتخارات از جاوید بالاتر و بهتر است.