کد خبر : 125315
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 - 16:27
-

هنوز یک سالن و زمان ثابت برای تمرین نداریم/در انتهای بازی حتی توان راه رفتن نداشتم

هنوز یک سالن و زمان ثابت برای تمرین نداریم/در انتهای بازی حتی توان راه رفتن نداشتم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن دوازده گله تیم فوتسال هیات خراسان رضوی گفت: در تیم، بازیکن باتجربه نداریم و نبود بازیکنان فعلی نیز شرایط را برای ما سخت می‌کند. رویا کلاتی در خصوص شکست تیم هیات فوتبال خراسان رضوی مقابل دختران کویر مس کرمان اظهار کرد: در کل بازی خوبی بود. کاپیتان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن دوازده گله تیم فوتسال هیات خراسان رضوی گفت: در تیم، بازیکن باتجربه نداریم و نبود بازیکنان فعلی نیز شرایط را برای ما سخت می‌کند.

رویا کلاتی در خصوص شکست تیم هیات فوتبال خراسان رضوی مقابل دختران کویر مس کرمان اظهار کرد: در کل بازی خوبی بود. کاپیتان تیم ما سه کارته بود و از بازی محروم بود، دو بازیکن خوب خود را نیز به دلایلی در اختیار نداشتیم، همین مسئله فشار بازی را برای ما دو چندان کرد.

وی عنوان کرد: بازیکنان با جان و دل بازی کردند. نیمه اول بازی عالی بود اما چون تعداد بازیکنان تیم کم است و بازیکنان باتجربه‌ خود را نیز در این بازی در اختیار نداشتیم شرایط بسیار سخت بود. شخصاً در انتهای بازی حتی توان راه رفتن نداشتم. تیم مقابل، تیم کوچکی نبود و در مقابل ما بسیار عالی بازی کرد. هر چه توان داشتیم به کار گرفتیم اما زورمان نرسید.

این بازیکن تیم هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص شرایط کنونی تیم تصریح کرد: هنوز یک سالن و زمان ثابت برای تمرین نداریم، مشکلاتی وجود دارد که ان‌شاء‌الله رفع شود. در حال حاضر اسپانسر نداریم و با کمک هیئت فوتبال تیم داری می‌کنیم و این شرایط را سخت می‌کند. بازیکن باتجربه نداریم و زمانی که بازیکنان خود را به دلایلی از دست می‌دهیم بازی برای ما سخت‌تر از قبل می‌شود.

در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان در مشهد تیم هیئت خراسان رضوی در سالن شهید بهشتی برابر دختران کویر مس کرمان ۷ بر ۲ بازنده شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.